کوشش کره جنوبی برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله هاستفا، با ابتلای خوشه ای شماری از اتباع کره جنوبی به ویروس کرونا، این کشور درگیر کشمکش جدی برای مهار این بیماری خطرناک شده است.

کوشش کره جنوبی برای مقابله با کرونا

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های کره جنوبی گزارش کرد که شمار مبتلایان در این کشور روز گذشته به 102 نفر و امروز نیز به 119 تن رسیده است و از جمله آنها 93 نفر در مراکز تفریحی در منطقه ایتایه وون به این ویروس مبتلا شده اند.

در کره جنوبی تا به امروز 10 هزار و 962 نفر به کرونا مبتلا شده اند و با توجه به اینکه ابتلای خوشه ای باعث نگرانی مسوولان شده است پیش بینی می گردد در روزهای آینده شمار مبتلایان کماکان سیر صعودی داشته باشد.

مسوولان پیروز شده اند به دو هزار و 405 نفر را که با اولین فرد کرونایی در مراکز تفریحی در هفته گذشته در ارتباط بوده اند شناسایی کند و همزمان به دنبال بیش از 3 هزار نفر دیگر هستند که اطلاعات دقیقی از آنها در دسترس نیست.

پلیس به دنبال ردی از این افراد است و ماموران بهداشت نیز درپی نشانی از آنها هستند و از این افراد دعوت شده است تا برای آزمایش رایگان کرونا هرچه سریعتر خود را معرفی نمایند.

به تمامی شهرها در سراسر کشور اعلام شده است نباید در خصوص کرونا کوتاهی نمایند همچنین بر افزایش آزمایش ها برای شناسایی مبتلایان تاکید شده است.

کره جنوبی یک هفته قبل از صفر شدن شمار مبتلایان اطلاع داد اما پس از آن یک فرد مبتلا به کرونا بدون داشتن ماسک وارد پنج مرکز تفریحی و باشگاه شبانه شد عده زیادی را به کرونا آلوده کرد.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4010

به "کوشش کره جنوبی برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش کره جنوبی برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید