رکورد بستری روزانه کرونا در کرمانشاه شکست

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/کرمانشاه رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ثبت رکورد جدید بستری های کرونا در استان اطلاع داد و اضافه کرد: تنها ظرف یک روز 308 نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند.

رکورد بستری روزانه کرونا در کرمانشاه شکست

مهدی محمدی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تداوم سیر صعودی مبتلایان کرونا در استان گفت: متاسفانه ظرف شبانه روز گذشته 549 مبتلای جدید در استان شناسایی شده و تعداد کل مبتلایان استان تا به امروز به 31 هزار و 246 نفر رسیده است.

محمدی از شکسته شدن رکورد بستری های روزانه کرونا در استان اطلاع داد واضافه نمود: روز گذشته برای اولین بار تعداد بستری های روزانه کرونا در استان از 300 نفر فراتر رفت و در 24 ساعت گذشته 308 نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی اضافه نمود: در حال حاضر مجموع بستری های استان به 1174 نفر رسیده که از این تعداد 145 نفر در بخش ویژه بستری بوده و حال 55 نفر آنها وخیم است که تا به امروز این تعداد بیمار بدحال نداشته ایم.

محمدی اعلام کرد: هم اکنون تنها در مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) کرمانشاه 327 بیماری کرونایی بستری هستند که رقم بالایی است.

وی یادآور شد: در شهرستان ها نیز بیشتری بستری مربوط به شهرستان سنقر و کلیایی با 54 بیمار بستری و اسلام آبادغرب با 50 مورد بستری است.

این مسئول از جان باختن 13 کرمانشاهی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته اطلاع داد و اضافه نمود: با این تعداد مجموع فوتی های کرونا در استان به 933 نفر رسیده است.

محمدی با بیان اینکه ظرفیت های درمانی حد مشخصی دارد، از مردم خواست با توجه به شرایط بحرانی کرونا در استان بیش از پیش رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته و از ترددهای غیرضروری در جامعه خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5666

به "رکورد بستری روزانه کرونا در کرمانشاه شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد بستری روزانه کرونا در کرمانشاه شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید