محافل مختلف عراق لوازم پزشکی به چین اهدا کردند

به گزارش مجله هاستفا، محافل مختلف عراق 78 تن لوازم پزشکی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا به چین اهدا کردند.

محافل مختلف عراق لوازم پزشکی به چین اهدا کردند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، 78 تن لوازم پزشکی که از سوی انجمن دوستی عراق و چین، سفارت چین در عراق و موسسات با سرمایه گذاری چین در عراق خریداری شده، روز آدینه در فرودگاه بین المللی بغداد بارگیری شد.

براساس خبرهای رسیده، انجمن دوستی عراق و چین از یک هفته گذشته اقدام به ساماندهی اعضای خود در بغداد، بصره و اربیل برای خرید لوازم پزشکی نموده و با هماهنگی سفارت چین در عراق، در روزهای اخیر یک کانال حمل و نقل راه اندازی نموده اند تا بتوانند هر چه زودتر کالاهای مورد نظر را به چین منتقل نمایند.

انجمن دوستی عراق و چین ضمن این که اقدامات و سهم چین را در پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا عالی ارزیابی نموده و بر پیروزی چین در این بحران و احیای اقتصاد این کشور اعتماد کامل دارد، عنوان نمود که با تمام کوشش از چین حمایت خواهد نمود تا به طور مشترک با شیوع ویروس کرونا مبارزه نمایند.

جدیدترین آمارها از میزان تلفات مبتلایان به ویروس کرونای جدید نشان می دهد 69 هزار و 255 نفر در سراسر دنیا به این ویروس مبتلا شده اند و 1669 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2343

به "محافل مختلف عراق لوازم پزشکی به چین اهدا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محافل مختلف عراق لوازم پزشکی به چین اهدا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید