لیمنت دندان چیست ، قیمت لمینت دندان 1400 در تهران

به گزارش مجله هاستفا، خبرگزاری خبرنگاران- لمینت دندان روشی از دندانپزشکی زیبایی است که امروزه هواداران بسیاری دارد. اگر بدنبال اصلاح طرح لبخند خود، مرتب کردن دندان ها و بعلاوه بهبود رنگ دندان هایتان هستید. لمینت دندان گزینه مناسبی برای شما است.

لیمنت دندان چیست ، قیمت لمینت دندان 1400 در تهران

قیمت لمینت دندان همواره از مهمترین دغدغه افرادی است که احتیاج به لمینت دندان دارند. قیمت لمینت دندان در سال 1400 به عوامل مختلفی همانند نوع لمینت دندان، کشور سازنده لمینت دندان و بعلاوه محل دندانپزشکی که لمینت دندان را انجام می دهید بستگی دارد.

لمینت دندان قیمت و انواع مختلفی دارد که همگی مزایای خاص خود را دارند و در ادامه این مطلب، به قیمت لمینت دندان و انواع لمینت دندان می پردازیم. لمینت دندان جزو برترین روش اصلاح طرح لبخند و بعلاوه اصلاح دندان های بدرنگ و نازیبا است.

لمینت دندان چیست ؟

لمینت دندان لایه ای نازک و همرنگ دندان است که بر روی دندان های اصلی چسبانده می گردد و بدرنگی ها و یا شکستگی های کم را پوشش میدهد و زیبایی را به لبخند و دندان های شما بازمیگرداند. بعلاوه لمینت دندان فاصله های کم بین دندان ها را اصلاح میکند و اگر دندان های شما مقدار کمی بهم ریختگی داشته باشد و کج باشد، اصلاح می گردد.

لمینت دندان چگونه است ؟

روش لمینت دندان به این صورت است که پزشک متخصص پس از معاینه و آنالیز شرایط دهان و دندان شما مقدار کمی از روی دندان های شما را تراش می دهد تا سطحی صیقلی و صاف پیدا نمایند. پس از آن قالبگیری انجام می گردد و قالب دندان برای ساخت لمینت ها به لابراتوار دندانسازی ارسال می گردد.

بعد از حاضر شدن لمینت دندان ها، این روکش های لمینتی بر روی دندان های شما قرار میگیرند و با چسب مخصوص کاملا محکم بر روی دندان ها قرار میگیرند. لازم بذکر است که ضخامت و کیفیت دندان ها به مارک لمینت دندان و جنس آن بستگی دارد.

اگر دندان های شما نامرتب باشد می توانید از لمینت دندان بهره ببرید اما بستگی به مقدار بهم ریختگی دندان هایتان دارد. اگر این بهم ریختگی زیاد باشد می توانید از ارتودنسی دندان بهره ببرید. انواع ارتودنسی دندان بسیار زیاد است که می توانید با توجه به بودجه خود ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی نامرئی و یا ارتودنسی متحرک را بهره ببرید که در ادامه به شرح ارتودنسی دندان و قیمت ارتودنسی می پردازیم.

ارتودنسی دندان چگونه است؟

ارتودنسی دندان به جهت اصلاح ناهنجاری های دندان و استخوان فک می باشد که امروز پیروز ترین روش اصلاح شکل دندان ها و صاف کردن ظاهر دندان می باشد. ارتودنسی دندان انواع مختلفی دارد که پزشک متخصص ارتودنسی با توجه به شرایط دندان ها و سن شما پس از ویزیت و مشاوره تصمیم میگیرد که کدام روش ارتودنسی دندان برای شما مناسب تر است. انواع ارتودنسی دندان مختلف است که در ادامه شرح می دهیم.

باتوجه به شرایط دندان های شما و مقدار کجی و صافی دندان و فک شما نوع ارتودنسی انتخابی مهم و موثر است بصورتی که برای ناهنجاری های کم و ناچیز می توان از ارتودنسی دندان متحرک استفاده کرد اما برای کجی های زیاد نمی توان از این روش استفاده کرد و بهتر است از روش ارتودنسی ثابت استفاده کنیم.

ارتودنسی دندان قیمت

قیمت ارتودنسی 1400 در کلینیک دندانپزشکی روشا بسیار مقرون بصرفه و مناسب می باشد برای اطلاع از شرایط قیمت ارتودنسی مقرون به صرفه و هزینه ارتودنسی دندان پیشنهاد می کنیم که به وبسایت دندانپزشکی روشا مراجعه نمائید. در ادامه می توانید قیمت ارتودنسی در سال 1400 را مشاهده کنید.

بصورت کلی قیمت ارتودنسی ثابت با براکت ثابت فلزی برای هر فک حداقل هزینه ارتودنسی 6.000.000 تومان الی 9.000.000 تومان است. حداقل هزینه ای که می توانید برای ارتودنسی ثابت فلزی پرداخت کنید مبلغ (6,000,000) تومان است و حداکثر قیمت ارتودنسی ثابت در تهران (9,000,000) تومان است.

قیمت ارتودنسی سرامیکی در سال 1400 و قیمت ارتودنسی در تهران به این صورت است که از مبلغ حداقل هزینه ارتودنسی دندان 8.5 میلیون تومان برای هر فک آغاز می گردد.

ارتودنسی دندان قیمت های مختلفی دارد که هرکدام بسته به شرایط دندان ها تغییر میکند و برترین راه اطلاع از قیمت ارتودنسی استفاده از مشاوره رایگان در دندانپزشکی روشا است که می توانید با مراجعه به سایت دندانپزشکی روشا و پر کردن فرم مربوط از مشاوره و ویزیت رایگان پزشک متخصص ارتودنسی دندان بهره مند شوید.

انواع ارتودنسی دندان

انواع ارتودنسی دندان که برای درمان کجی دندان ها مورد استفاده قرار میگیرد، سه نوع می باشد.

ارتودنسی ثابت - ارتودنسی متحرک و ارتودنسی نامرئی در ادامه انواع ارتودنسی دندان را شرح می دهیم.

ارتودنسی ثابت

ارتودنسی ثابت یکی از درمان های ارتودنسی است که برای اختلالات دهان و دندان زیاد و پیچیده استفاده می گردد. در این روش سیم ها و براکت های فلزی بصورت ثابت بر روی دندان ها نصب می شوند و کش های مخصوص ارتودنسی ثابت که رنگی هستند بر روی سیم ها نصب می گردد.

در روش ارتودنسی ثابت بیمار باید ماهی یکبار برای آنالیز شرایط دندان ها و بعلاوه تعویض سیم ها و کش های ارتودنسی به پزشک خود مراجعه کند.

دوره درمان ارتودنسی ثابت معمولا از 6 ماه تا چند سال است که زمان تخمین زمان مورد احتیاج فقط به وسیله پزشک متخصص و معاینه دندان ها امکانپذیر است. اثر بخشی این روش از ارتودنسی ثابت بسیار زیاد است و پیروزیت درمان در این روش بسیار بالا است.

ارتودنسی متحرک

ارتودنسی متحرک یکی دیگر از انواع ارتودنسی دندان است که در این روش بیمار می تواند در زمان های خاصی ارتودنسی را از دهان خود خارج کند مثلا در هنگام غذا خوردن اگر در بلع و جویدن دچار مشکل شوید می توانید موقتا دستگاه های ارتودنسی را از دهان خود خارج کنید. در ارتودنسی متحرک پزشک شما زمان های خاصی را معین می نماید که حتما باید دستگاه های ارتودنسی در دهان شما باشد و در این زمان ها نمی توانید از دهان خود خارج کنید.

ارتودنسی نامرئی

ارتودنسی نامرئی روشی برای افرادی است که به ظاهر خود بسیار حساس هستند و نمیخواهند در زمان صحبت کردن و یا خندیدن ظاهر دندان هایشان نایبا باشد و سیم های ارتودنسی دیده گردد. به همین علت خبر خوبی برای این دسته از افراد است که می توانند درمان خود را با نهایت زیبایی انجام دهند. در روش ارتودنسی نامرئی از براکت های بی رنگ و نامرئی استفاده می گردد که بصورت کاملا طبیعی بر روی دندان ها قرار میگیرند و در هنگام صحبت کردن و یا خندیدن اصلا جلب توجه نمی نمایند. باتوجه به پیشرفته بودن براکت های این روش، ارتودنسی نامرئی هزینه بیشتری نسبت به روش های دیگر ارتودنسی دندان دارد.

برای اطلاع از هزینه ارتودنسی دندان و بعلاوه طرح ارتودنسی قسطی به سایت کلینیک دندانپزشکی روشا در تهران مراجعه نمائید و با پر کردن فرم موجود در صفحات سایت می توانید از ویزیت رایگان به وسیله پزشک متخصص و ارائه طرح درمان بهره مند شوید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8522

به "لیمنت دندان چیست ، قیمت لمینت دندان 1400 در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیمنت دندان چیست ، قیمت لمینت دندان 1400 در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید