قیمت مسکن، اجاره خانه و خودرو در آگهی های آنلاین امروز سه شنبه 15 تیر 1400

به گزارش مجله هاستفا، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا نموده اند و بسیاری از معاملات به یاری همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به مسکن در اهواز و محله های غربی تهران و خودرو های صفرکیلومتر و کارنموده را آنالیز می کنیم؛ آگهی هایی که طی یک هفته گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

قیمت مسکن، اجاره خانه و خودرو در آگهی های آنلاین امروز سه شنبه 15 تیر 1400

قیمت مسکن در غرب تهران

میانه قیمت یک مترمربع آپارتمان مسکونی در محله وردآور تهران، واقع در منطقه 21 و در غربی ترین نقطه مرکز طی یک هفته اخیر 17 میلیون و 701 هزار تومان بوده است. با دو برابر این قیمت می گردد آپارتمان های شهرزیبا و کوهک را خرید؛ اما در مرزداران میانه قیمت یک مترمربع آپارتمان مسکونی 53 میلیون و 813 هزار تومان گزارش شده است. برای درک بهتر این عدد بد نیست بدانید یک واحد آپارتمان مسکونی نوساز در مرزداران حدود چهار میلیارد و 305 میلیون تومان ناقابل ارزش دارد.

اجاره بها در غرب تهران چقدر است؟

اختلاف اجاره خانه در منطقه ها استاد تعیین و مرزداران که از محله های غربی مرکز محسوب می شوند، تقریبا دو برابر است. در استاد تعیین، حوالی میدان آزادی، مستاجران بابت یک واحد آپارتمان مسکونی 80 متری دو تا پنج سال ساخت، ماهانه هشت میلیون و 560 هزار تومان اجاره کامل می پردازند. در مرزداران صاحب خانه های چنین آپارتمان هایی، حدود 15 میلیون و 120 هزار تومان دریافت می نمایند. البته طبق اطلاعات سایت دیوار ظرف یک هفته گذشته بیشترین افزایش نرخ کرایه خانه در غرب تهران، در بلوار اباذز مشاهده شده. اجاره آپارتمان های این منطقه با رشد 11/4 درصدی، بر مبنای هر مترمربع 185 هزار تومان محاسبه شده است.

قیمت مسکن در اهواز

کیانپارس از محله های گران قیمت اهواز به تعداد می رود و هر مترمربع آپارتمان مسکونی 20 میلیون و 301 هزار تومان قیمت دارد. با این قیمت می گردد در غرب تهران و در محله هایی مثل وردآورد و استاد تعیین صاحب خانه شد.

اهوازی ها چقدر اجاره خانه می پردازند؟

کوی مهدیس اهواز در جنوب شرق این شهر قرار گرفته است و اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی 80 متری ممکن ماهانه تا یک میلیون و 680 هزار تومان برای مستاجران این منطقه آب بخورد. اما نرخ اجاره خانه در محله ای مثل پادادشهر تا سه برابر کوی مهدیس افزایش پیدا کند. پادادشهر هم تقریبا همان حوالی جنوب شرق اهواز است.

خودرو های صفرکیلومتر و کمتر از یک میلیارد و 200 میلیون تومان

جک S5 در بین خودرو های جدول زیر، ظرف هفت روز گذشته بیشترین افزایش قیمت را تجربه نموده و طبق اطلاعات سایت دیوار با رشد 5/2 درصدی به طور میانگین 667 میلیون و 750 هزار تومان خرید و فروش شده است. البته با بودجه یک میلیارد تومانی می گردد سراغ خودرو هایی مثل تویوتا پریوس و نیسان جوک رفت.

خودرو های دست دوم و گران تر از 500 میلیون تومان

پژو 2008 دست دوم که بیشتر از 10 هزارکیلومتر کارکرد داشته باشد، در سایت دیوار طی روز های گذشته به طور میانگین 676 میلیون تومان قیمت خورده. این رقم نشان دهنده کاهش 2/2 درصدی ارزش این خودرو است. همین امروز مدل صفرکیلومتر پژو 2008 حدود 880 میلیون تومان قیمت داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8051

به "قیمت مسکن، اجاره خانه و خودرو در آگهی های آنلاین امروز سه شنبه 15 تیر 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن، اجاره خانه و خودرو در آگهی های آنلاین امروز سه شنبه 15 تیر 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید