فقط 2 درصد می توانند کاکتوس پنهان شده در فروشگاه اسباب بازی را در 7 ثانیه پیدا نمایند!

به گزارش مجله هاستفا، فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا کاکتوس پنهان شده در فروشگاه اسباب بازی فروشی را پیدا کنید.

فقط 2 درصد می توانند کاکتوس پنهان شده در فروشگاه اسباب بازی را در 7 ثانیه پیدا نمایند!

خبرنگاران | افراد با ضریب هوشی بالا می توانند این تست توهم نوری را حل نمایند. فقط 2 درصد از مردم می توانند کاکتوس پنهان شده در فروشگاه اسباب بازی را دراین تصویر در 7 ثانیه ببینند.

به گزارش خبرنگاران ؛ توهمات نوری بخشی از حوزه روانکاوی هستند، زیرا تا حدودی نحوه درک شما از اطراف را نشان می دهند. یکی از این تصاویر هوشمندانه را می توانید در این مطلب ببینید که کاکتوسی در میان اسباب بازی ها پنهان شده است.افراد با ضریب هوشی بالا می توانند این تست توهم نوری را حل نمایند. فقط 2 درصد از مردم می توانند کاکتوس پنهان شده در فروشگاه اسباب بازی را دراین تصویر در 7 ثانیه ببینند.

توهمات نوری بخشی از حوزه روانکاوی هستند، زیرا تا حدودی نحوه درک شما از اطراف را نشان می دهند. یکی از این تصاویر هوشمندانه را می توانید در این مطلب ببینید که کاکتوسی در میان اسباب بازی ها پنهان شده است.رافراد با ضریب هوشی بالا می توانند این تست توهم نوری را حل نمایند. فقط 2 درصد از مردم می توانند کاکتوس پنهان شده در فروشگاه اسباب بازی را دراین تصویر در 7 ثانیه ببینند.

توهمات نوری بخشی از حوزه روانکاوی هستند، زیرا تا حدودی نحوه درک شما از اطراف را نشان می دهند. یکی از این تصاویر هوشمندانه را می توانید در این مطلب ببینید که کاکتوسی در میان اسباب بازی ها پنهان شده است.

توهمات نوری نیز بخشی از حوزه روانکاوی هستند که نحوه درک و تشخیص شما از اطرافتان را روشن می نماید. توهمات نوری فکر شما را فریب می دهند. برای به چالش کشیدن قدرت بینایی و مهارت تمرکز کردن طراحی شده اند. با تمرین منظم، می توانید به سرعت توانایی های لازم برای حل توهمات نوری را کسب کنید و به آن ها مسلط شوید.

برای انجام این تست آماده اید؟

فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا کاکتوس پنهان شده در فروشگاه اسباب بازی فروشی را پیدا کنید.

یک بار دیگر تصویر را با دقت و تمرکز بیشتری ببینید:

تصویر بالا به عنوان یک پازل تصویری برای بچه ها و بزرگسالان به اشتراک گذاشته شده است. اتوهم نوری این تصویر بینندگان را به چالش می کشد تا کاکتوس پنهان شده در تصویر را پیدا نمایند. ادعا شده است که تنها 2 درصد از مردم می توانند کاکتوس پنهان را در این تصویر پیدا نمایند..

.

.

.

آیا کاکتوس پنهان شده را در 7 ثانیه دیدید؟

عجله کنید.

زمان در حال از دست رفتن است.

.

.

.

.

اگر تشخیص کاکتوس مخفی برای شما سخت است، ما اینجا هستیم تا به شما یاری کنیم.

قبل از انکه پاسخ را به شما بگوییم اخرین کوشش خود را هم بکنید.

.

.

.

.

.

وقت تمام شد.

پاسخ معمای توهم نوری

اگر به تصویر با دقت نگاه کنید، می بینید که کاکتوس مانند اسباب بازی در قسمت بالا سمت راست پشت ربات پنهان شده است. کاکتوس به طرز ماهرانه ای با اسباب بازی های سبزرنگ استتار شده است.

مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های سخت تمرین دهید، باهوش تر خواهید بود. توهمات نوری همواره بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغزبه ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگو ها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند.

منبع: فرادید
انتشار: 24 آذر 1401 بروزرسانی: 24 آذر 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 11309

به "فقط 2 درصد می توانند کاکتوس پنهان شده در فروشگاه اسباب بازی را در 7 ثانیه پیدا نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط 2 درصد می توانند کاکتوس پنهان شده در فروشگاه اسباب بازی را در 7 ثانیه پیدا نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید