عراق، پیام علاوی به تظاهرات کنندگان

به گزارش مجله هاستفا، نخست وزیر مکلف عراق از تظاهرات کنندگان خواسته است فتیله نزاع و اختلافات را پایین بکشند و فرصت را در اختیار عناصر فاسد قرار ندهند.

عراق، پیام علاوی به تظاهرات کنندگان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد توفیق علاوی که شنبه دهم بهمن از سوی برهم صالح مأمور تشکیل دولت جدید شده است، در پیامی در صفحه شخصی خود در فیس بوک خطاب به تظاهرات کنندگان نوشت: تظاهرات نتایج درخشانی مبنی بر مخالفت با طبقه سیاسی که کشور را به این حالت اسف بار رسانده محقق کرده است، این دستاوردها شامل وضع قانون جدید انتخابات، تغییر در کمیساریای عالی انتخابات و حذف نامزدهای احزاب برای تصدی نخست وزیری است.

وی همچنین از سازوکار نامزدی خود برای تصدی نخست وزیری خبر داد و افزود که حدود 170 کننده مستقل، از میان پنج نامزد، نام وی را برای تصدی نخست وزیری انتخاب کردند.

علاوی ادامه داد: آنچه فاسدان می ترسند طرح های محمد علاوی برای پایان دادن به سهم خواهی سیاسی است، اینها آرزوی فساد و سرقت دارند به همین سبب برای به وجود آوردن فضاهای هرج ومرج و متفرق کردن تظاهرات کنندگان تلاش می کنند، بنابراین تظاهرات کنندگان باید فتیله نزاع و اختلافات را پایین بیاورند و فرصت را برای فاسدان فراهم نکنند که عقربه های ساعت را به عقب برگردانند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2616

به "عراق، پیام علاوی به تظاهرات کنندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، پیام علاوی به تظاهرات کنندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید