شیرازی ها پس از پایتخت بیشترین استقبال را از جشنواره فیلم فجر کردند

به گزارش مجله هاستفا، تهران (پانا) - مدیر اجرایی بیستمین جشنواره فیلم فجر شیراز گفت: مجموعه هنرشهر آفتاب با مجموع 52 نوبت نمایش فیلم های جشنواره فجر در هشت روز و سه سالن، پراستقبال ترین سینمای کشور پس از سینماهای تهران شد.

شیرازی ها پس از پایتخت بیشترین استقبال را از جشنواره فیلم فجر کردند

محسن خباز پنجشنبه بیان نمود: بیستمین دوره جشنواره فیلم فجر شیراز از 15 تا 22 بهمن ماه در هشت روز پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب برگزار گشت و سالن های زرد، نارنجی و آبی این مجموعه در 36 سانس عادی و 16 نوبت نمایش فوق العاده پذیرای مخاطبان بودند.

وی اضافه نمود: با آنکه بنابر تدابیر بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا تنها 30درصد ظرفیت سالن ها پر شد، سه هزار و 424 نفر در این پردیس سینمایی جشنواره فیلم فجر را دنبال کردند.

به گزارش ایرنا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز بیان نمود: در مجموع، طی هشت روز جشنواره و در 64 نوبت نمایش قریب به 5هزار و 200 نفر در هر دو سینمای ایران و هنرشهر آفتاب به تماشای فیلم ها نشستند و از فیلم های شیشلیک، ابلق وبی همه چیز بیشترین استقبال صورت گرفت.

صابر سهرابی اضافه نمود: شیراز پس از تهران پر مخاطب ترین شهر جشنواره بود و این میزان فروش نشان از علاقه مندی مردم به سینما دارد.

بیستمین جشنواره فیلم فجر شیراز از 15 تا 22 بهمن ماه جاری در هنرشهر آفتاب و سینما ایران برگزار گشت و بلیت های این دوره از جشنواره منحصرا به صورت مجازی به فروش رسید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6759

به "شیرازی ها پس از پایتخت بیشترین استقبال را از جشنواره فیلم فجر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرازی ها پس از پایتخت بیشترین استقبال را از جشنواره فیلم فجر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید