سپاهان 10 نفره شد، فحاشی طرفداران به داوری و کارت زردهای مکرر

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، حواشی وقت های اضافه دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت های مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور به توضیح زیر است:

سپاهان 10 نفره شد، فحاشی طرفداران به داوری و کارت زردهای مکرر

سرپرست های دو تیم در این مسابقه و در صحنه اعتراضات مشغول اعتراض به داور بازی بودند و امروز نیمکت های دو تیم روز ملتهبی را پشت سر گذاشت.

در وقت های اضافه از نیمکت سپاهان تکسیرا، رضا فتاحی، قلعه نویی و چند بازیکن به صورت ایستاده بازی را تماشا می کردند.

در یک صحنه یکی از توپ جمع کن های استادیوم نقش دنیا بعد از پرتاب توپ برای بازیکنان، با حرکت جالبی به سمت محل استقرار خود حرکت کرد و از روی تابلوهای تبلیغاتی پرش جالبی کرد که این موضوع جالب توجه بود.

مهدی شریفی، مهاجم سابق تیم سپاهان که سال جاری در تیم پرسپولیس توپ می زند، در کنار زمین مشغول گرم کردن بازی بود.

محمد ایرانپوریان، بازیکن تیم سپاهان با کارت قرمز محمدحسین زاهدی فر، داور مسابقه در دقیقه 98 از بازی اخراج شد و این موضوع اعتراضات بسیاری را از سوی او، سیاوش یزدانی و دیگر بازیکنان به دنبال داشت.

در صحنه اخراج ایرانپوریان، او و سایر بازیکنان نزدیک به یک دقیقه با داور مسابقه مشغول صحبت بودند و در این صحنه، رسول نویدکیا مشغول آرام کردن بازیکنان این تیم بود.

طرفداران تیم پرسپولیس در هنگام کارت قرمز داور به بازیکن تیم سپاهان به تشویق داور می پرداختند و از این موضوع خوشحالی می کردند.

پس از این موضوع، شعارهای طرفداران تیم سپاهان علیه داور مسابقه نیز شروع شد و این طرفداران علیه داور بازی شعار سر دادند و نسبت به عملکرد او اعتراض کردند.

امیر قلعه نویی پس از اخراج ایران پوریان از مسابقه امروز با سر به نشانه افسوس، نسبت به اخراج این بازیکن اعتراض می کرد و در این بین سرپرست تیم سپاهان و مسئول رسانه ای تیم، ایرانپوریان را اسکورت کردند که از زمین مسابقه خارج گردد.

کی روش استنلی، مهاجم تیم سپاهان در دقیقه 101 مسابقه با اعتراض به داور مسابقه نسبت به سوت داور مسابقه، از سوی داور بازی کارت زرد دریافت کرد و به شدت نسبت به این تصمیم اعتراض کرد.

طرفداران سپاهان در دقایق پایانی از وقت های اضافه اول بازی، به شدت نسبت به داوری بازی معترض بودند و نسبت به عملکرد داور مسابقه شعار داده و با فحاشی هایی اعتراض خود را به این موضوع نشان می دادند.

در سوی مقابل طرفداران پرسپولیس نسبت به عملکرد داور خوشنود بوده و وی را تشویق می کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 148

به "سپاهان 10 نفره شد، فحاشی طرفداران به داوری و کارت زردهای مکرر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان 10 نفره شد، فحاشی طرفداران به داوری و کارت زردهای مکرر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید