حمایت مربی سپاهان از یحیی گل محمدی در آستانه بازی با پرسپولیس

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس فردا سه شنبه در دیدار معوقه از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان اصفهان می رود.

حمایت مربی سپاهان از یحیی گل محمدی در آستانه بازی با پرسپولیس

علیرضا مرزبان مربی سپاهان با حضور در نشست خبری پیش از این مسابقه، شرایط این تیم را تشریح کرد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مرزبان گفت: منتظر یک بازی خوب از دو تیم خوب ایران هستیم. پرسپولیس و سپاهان در گذشته هم بازی های حساسی داشتند و امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند نشان بدهیم. نیاز به برد در این مسابقه زیاد است. انتظار می رود دو تیم با انگیزه قوی وارد مسابقه شوند. حس خوبی داریم. تیم ما حرکت خوبی ایجاد کرده و به توازن تاکتیکی خوبی دست یافته است. بازیکنان شخصیت خوبی از خود نشان می دهند و امیدوارم از این بازی هم سربلند بیرون بیاییم.

مربی سپاهان درباره تعبیر بازی پرسپولیس و سپاهان به ال کلاسیکو تاکید کرد: بعد از بازی های خوبی که پرسپولیس و سپاهان داشته اند، از عنوان ال کلاسیکو استفاده می گردد. برای فوتبال ما خوب است که پرسپولیس و سپاهان کیفیت خوبی داشته باشند و جزو مدعیان قهرمانی باشند.

مرزبان درباره برگزاری بازی بدون تماشاگر شرح داد: کاش تماشاگران در ورزشگاه بودند. در فوتبال باید یاد بگیریم به حریف احترام بگذاریم. باید رقابت ورزشی با هم داشته باشیم ولی مهمترین چیز این است که اخلاق و انسانیت را از دست ندهیم و باید سعی کنیم در این زمینه هم قوی بمانیم. هر تیمی سعی می کند برنده و قهرمان باشد ولی باید با اخلاق باشد که به فوتبال آسیب نخورد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاران درباره غیبت مهدی کیانی و احتمال جدایی این هافبک از سپاهان، گفت: خود مهدی کیانی که کاپیتان تیم است اظهار داشت مشکل همسترینگ دارد که مربوط به گذشته است. او تحت مراقبت است و فیزیوتراپی می کند. امیدوارم زودتر سلامتی اش را به دست بیاورد.

مربی سپاهان در پاسخ به این سئوال که آیا محرم نویدکیا به عنوان سرمربی تعامل خوبی با دیگر مربیان تیمش دارد؟ اظهار کرد: محرم بازیکن فوق العاده و باکلاسی بوده است و فوتبال اروپا را به خوبی می شناسد. او درک حرفه ای از فوتبال دارد و می داند از فوتبال چه می خواهد. ما مسئول اجرای درخواست هایش هستیم. رابطه ما رابطه مربی و سرمربی است. محرم حرف اول را می زند ولی رابطه انسانی خوبی با هم داریم. از کار کردن با محرم خوشحالم.

مرزبان درباره اینکه گفته بود در صورت قهرمانی سپاهان در این فصل از تهران تا اصفهان پیاده روی می کند یادآور شد: این بر می گردد به سال های گذشته؛ زمانی که در سپاهان بودم این قول را داده بودم که در صورت قهرمانی از فولادشهر تا اصفهان پیاده می روم چون دو نفر از هواداران در جهت فولادشهر جهت خود را از دست دادند. حالا هم قول داده ام اگر این فصل به قهرمانی برسیم پیاده از تهران به اصفهان می روم و چند همراه هم پیدا کرده ام. این بحث کُری خواندن نیست بلکه یک بحث انسانی است! اگر قهرمان شویم به قولم عمل می کنم.

مربی سپاهان درباره اینکه دیدار با پرسپولیس قبل از دربی تهران می تواند برای سپاهانی ها خوب باشد، تاکید کرد: هر بازی شرایط خودش را دارد. هم سپاهان و هم پرسپولیس به این برد نیاز دارند. این احساس را ندارم که بچه های پرسپولیس به بازی دیگری فکر می کنند چون این -بازی پرسپولیس و سپاهان- هم یک ال کلاسیکو بزرگ برای بازیکنان و هواداران پرسپولیس است.

مرزبان در سرانجام با حمایت از سرمربی و کادر فنی پرسپولیس گفت: مسائلی که در مورد یحیی گل محمدی مطرح می گردد دردناک است. یحیی و کادر فنی اش از مربیان خوب ایران هستند ولی باید به این واقعیت اذعان داشته باشیم بازیکنان بزرگی پرسپولیس را ترک کردند. نسبت به سال قبل 50 درصد از بازیکنان خوب این تیم جدا شده اند. اینکه یحیی و تیمش را زیر سئوال ببریم بی انصافی است چون هم از مربیان خوب ایران هستند و نیاز به زمان دارند. مسائل انسانی و اخلاقی را نباید فراموش کنیم و با دو نتیجه تساوی مربی ای که سال قبل قهرمان شده و به فینال آسیا رسیده است را زیر سئوال ببریم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6380

به "حمایت مربی سپاهان از یحیی گل محمدی در آستانه بازی با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت مربی سپاهان از یحیی گل محمدی در آستانه بازی با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید