سانسور عجیب صحبت های یحیی گل محمدی!

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از ورزش سه یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور حضور یافت و در انتها صحبت هایش زمانی که یکی از خبرنگاران در خصوص سیدجلال حسینی از سوال کرد، به مسائل مالی باشگاه هم پرداخت و انتقادی را در این زمینه انجام داد.

سانسور عجیب صحبت های یحیی گل محمدی!

گل محمدی در این خصوص گفت: الان هم باشگاه در بحث ایجاد انگیزه ضعیف عمل می کند و در بحث های مالی و پاداشی هم درست است که جای صحبت کردن نیست، اما باشگاه متاسفانه در این زمینه خیلی ضعیف عمل کرده. می دانیم مسائلی دارند، اما از زیر سنگ هم شده باید برای این دو بازی جور می کردند، پرسپولیس در مقطعی تاریخی است و فکر نکنم دیگر چنین روزی را ببینیم که دو بازی تا پنجمین قهرمانی متوالی باشد. بیخیالی باشگاه اذیتمان می کند، اما ما هم از مسائل خبر داریم. امیدواریم قبل از بازی یک انگیزه خوبی به بچه ها بدهند. انگیزه ما زیاد هست که به مسائل مالی فکر نکنیم، اما شاید بی تاثیر هم نباشد..

اما نکته جالب اینکه در وبسایت رسمی پرسپولیس، این قسمت از صحبت های یحیی گل محمدی وجود ندارد و به نوعی سانسور شده است. این موضوع سبب انتقاد برخی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی هم شد، اما با ویرایش باشگاه همراه نشد.

پیش تر هم گزارش هایی درباره سانسور صحبت های انتقادی اعضای کادرفنی پرسپولیس درباره مدیران باشگاه وجود داشت و حالا باید دید سرمربی سرخپوشان چه واکنشی به این اتفاق نشان می دهد.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8194

به "سانسور عجیب صحبت های یحیی گل محمدی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانسور عجیب صحبت های یحیی گل محمدی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید