بلاتکلیفی سازمان لیگ در مورد حضور طرفداران، مس ، خیبر، بدون تماشاگر

به گزارش مجله هاستفا، ملاقات مس کرمان و خیبر خرم آباد قرار است بدون حضور طرفداران در استادیوم شهید باهنر کرمان برگزار گردد.

بلاتکلیفی سازمان لیگ در مورد حضور طرفداران، مس ، خیبر، بدون تماشاگر

به گزارش خبرنگاران، در حالی که هفته گذشته ابلاغیه ای به باشگاه های لیگ فزونی و لیگ یکی مبنی بر حضور 30 درصدی طرفداران در استادیوم ها از سوی سازمان لیگ اجرا شده بود، در جلسه هماهنگی شب گذشته (آدینه) ملاقات مس کرمان و خیبر در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با دستور ناظر این ملاقات قرار است بدون تماشاگر برگزار گردد. این در حالی است که ملاقات فردای پرسپولیس و آلومینیوم در استادیوم آزادی در جام حذفی قرار است با حضور 30 درصد طرفداران برگزار گردد و حتی بلیت فروشی آن نیز در حال اجرا است.

این اتفاق در حالی اتفاق افتاده که دوشنبه هفته گذشته، تیم فوتبال مس کرمان در استادیوم شهید باهنر کرمان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران میزبان شهرداری همدان بود و با حضور طرفدارانش توانست حریفش را 3 بر صفر شکست دهد. حضور طرفداران مس در آن ملاقات مسئله ای ایجاد نکرد و این تصمیم عجیب سازمان لیگ مبنی بر بدون تماشاگر شدن ملاقات با خیبر در جام حذفی، تنها 5 روز بعد از آن ملاقات گرفته شده است.

تکلیف سازمان لیگ مبنی بر برگزاری ملاقاتهای لیگ برتر، لیگ آزادگان و جام حذفی تعیین نیست و هنوز تصمیم واحدی در این راستا گرفته نشده است اما باشگاه مس نسبت به این تصمیم ناظر بازی ملاقات با خیبر اعتراض نموده اما سازمان لیگ هنوز پاسخی در مورد حضور 30 درصدی طرفداران به باشگاه مس نداده است.

ملاقات مس و خیبر از ساعت 20 در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در استادیوم شهید باهنر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10206

به "بلاتکلیفی سازمان لیگ در مورد حضور طرفداران، مس ، خیبر، بدون تماشاگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی سازمان لیگ در مورد حضور طرفداران، مس ، خیبر، بدون تماشاگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید