رشد 3 هزار واحدی شاخص کل در معاملات امروز بازار

به گزارش مجله هاستفا، تهران (پانا) - شاخص کل بورس در سرانجام معاملات 11 مهر، رشد 3 هزار واحدی را تجربه کرد و به یک میلیون و 476 هزار واحد رسید.

رشد 3 هزار واحدی شاخص کل در معاملات امروز بازار

شاخص کل بورس در سرانجام معاملات 11 مهر، رشد 3 هزار واحدی را تجربه کرد و به یک میلیون و 476 هزار واحد رسید.

شاخص هم وزن هم 2 هزار و 248 واحد منفی شد و در رقم 422 هزار و 578 واحد نهاده شد.

امروز بازار با رشد 7 هزار واحدی در 45 دقیقه ابتدایی معاملات، در قله یک میلیون و 481 هزار واحدی ایستاد؛ اما پس از آن در 75 دقیقه بعدی، با افت شدید به یک میلیون و 474 هزار واحد برگشت؛ شاخص نهایتاً ظرف یک ساعت و نیم سرانجامی، بیش از 2 هزار واحد رشد کرد.

امروز بیش از 907 هزار فقره به ارزش حدوداً 7 هزار میلیارد تومان ثبت شد و ارزش کل بازار هم در کانال 5.9 هزار هزار میلیارد تومانی باقی ماند.

فارس و تاپیکو به رشد و فملی به افت شاخص یاری کردند. بورس کالا هم با نماد کالا، به یکی از نمادهای پرتراکنش این روزهای بازار سرمایه تبدیل شده که علی رغم رشد مثبت دیروز، امروز با افت حدوداً 5 درصدی ارزش سهام روبه رو شد.

فرابورس با 18 واحد مثبت به صندلی 21 هزار و 320 واحد دست یافت.

ارزش معاملات گروه های شیمیایی به اسم بهترین گروه معاملات امروز برای نخستین بار طی هفته های جاری از هزار میلیارد تومان گذشت و به 1.2 هزار میلیارد تومان رسید.

گروه های خودرویی و فرآورده های نفتی هم در رتبه های بعدی شرکت های ارزشمند معاملات امروز پس از شیمیایی ها بودند.

گروه بانک ها هم طی دو هفته گذشته به یکی از کم اقبال ترین گروه های بورسی با حداقل ارزش معاملات تبدیل شده اند به گونه ای که ارزش معاملات امروز آنها، 200 میلیارد تومان بود. لازم به ذکر است نمادهای چند بانک بورسی به علت برگزاری مجامع عمومی آنها طی روزهای اخیر به تدریج مسدود و باز می شوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8801

به "رشد 3 هزار واحدی شاخص کل در معاملات امروز بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 3 هزار واحدی شاخص کل در معاملات امروز بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید