رئیس فدراسیون دست نشانده وزارت نباشد، تصمیم AFC طبیعی است!

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، امیر عابدینی درباره تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر سلب میزبانی لیگ قهرمانان آسیا از ایران گفت: این تصمیم، طبیعی است. تمام شرکت های هواپیمایی در شرایط فعلی پرواز به ایران را کم نموده اند. اینها می تواند در هر رفت و آمد اجتماعی و سیاسی تأثیر بگذارد. اگر ما هم در این شرایط بودیم و در کویت یا دیگر کشورها چنین اتفاقی افتاده بود، این تصمیم را می گرفتیم. متأسفانه مدیران ما در حیطه ورزشی و اجتماعی بلد نیستند از کرسی هایی که دارند استفاده نمایند، کرسی هایی که به زحمت به دست می آوریم. اگر در داد و ستد منطقی کلامی و ارتباطی حرفمان را به کرسی بنشانیم اینقدر دیگران برای ما تصمیم نمی گیرند. به خاطر بضاعت کم در مدیریت، دیگران برایمان به فوریت تصمیم می گیرند. این نقطه ضعف ما است.

رئیس فدراسیون دست نشانده وزارت نباشد، تصمیم AFC طبیعی است!

وی که با رادیو تهران تبادل نظر می کرد در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال یادآور شد: وزارت ورزش اجازه بدهد فدراسیون کار تخصصی خودش را انجام بدهد و دخالتی در عزل و نصب نداشته باشد. همین AFC و فیفا ناظر می فرستند. اجازه بدهیم انتخابات خوب و سالم برگزار گردد، بدون حضور دولتی ها.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال تاکید نمود: آقای بهافرایند (سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال) برای فوتبال دلسوز بوده و امیدوارم خودش کاندیدا نگردد و انتخابات را درست و دقیق برگزار کند و بگذارد مجمع آن کسی را که دوست دارد انتخاب کند.

عابدینی درباره ویژگی های رئیس بعدی فدراسیون فوتبال گفت: رئیس بعدی با خانواده فوتبال غریبه نباشد. دست نشانده وزارت ورزش نباشد. مجمع او را از نزدیک بشناسد. نرم افزار و سخت افزار را بفهمد. به زبان بین المللی آشنا باشد و در اجرا صمُ بکم نباشد. راهنمایی و سازماندهی بلد باشد و در آخر نظارت کند. اگر این ویژگی ها را داشته باشد، قطعاً آدم پاکدستی هم خواهد بود.

وی در مورد اینکه به نظر می رسد یک اجماع کلی برای فوتبال احتیاج است، اظهار کرد: نخبگان در مجمع هستند و می توانند تصمیمات عاقلانه بگیرند. کارشناسی که عمل نکرده به درد ما نمی خورد. ما گرفتاری های خودمان را داریم و پشت میز حرف کارشناسی می زنیم. کارشناسی که از نزدیک دستی در عمل نداشته ما را دچار اشتباه می نماید. کارشناسان در کنار تجربیات دیگران و آدم های اجرایی قوی می توانند حرفشان را بزنند.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره شرایط این روزهای فوتبال ایران گفت: شرایط مملکت طوری رقم خورده که مربیان خارجی به بهانه های مختلف بساطشان را جمع می نمایند و می فرایند. این درسی دارد که به بضاعت خودمان احترام بگذاریم. سفره ما با برکت شده است. از داخل این فوتبال مربیان و بازیکنان بزرگ در آمده است. آرزو دارم یک روز ببینم مربیان ما در فوتبال و سایر رشته ها، ترانسفر شوند. یعنی بضاعت علمی و دانش به جایی برسد که مربیان ما را در کشورهای دیگر را بخواهند.

عابدینی با اشاره به انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی را در شرایطی می بینم که چیزی کمتر از مربیان خارجی ایران ندارد. او حتی برخی از ویژگی هایش بالاتر است. او با قومیت، فرهنگ، عشق و اخلاق ما نزدیک است و همینجا بزرگ شده است. باید این آدم را حمایت کنیم و با دو باخت یا مساوی فوری شمشیر را از رو برایش نکشیم. هرگونه که به دیگران تعهد داریم پول بدهیم، به این مربیان داخلی هم بدهیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2449

به "رئیس فدراسیون دست نشانده وزارت نباشد، تصمیم AFC طبیعی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون دست نشانده وزارت نباشد، تصمیم AFC طبیعی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید