رئیس دفتر مرکل از احتمال تمدید قرنطینه سراسری در آلمان اطلاع داد

به گزارش مجله هاستفا، رئیس دفتر صدر اعظم آلمان با توجه به سخت بودن ارزیابی دقیق شرایط در شرایط فعلی از احتمال تمدید قرنطینه سراسری در کشورش برای مهار کرونا اطلاع داد.

رئیس دفتر مرکل از احتمال تمدید قرنطینه سراسری در آلمان اطلاع داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، هلگا براین، رئیس دفتر صدر اعظم آلمان از احتمال تمدید قرنطینه سراسری در کشورش بعد از 10 ژانویه اطلاع داد.

وی در گفتگویی با ان تی وی آلمان تاکید نمود: من انتظار دارم که در تاریخ 5 ژانویه که ملاقات بعدی بین مقامات دولتی و ایالاتی برگزار می گردد نتوانیم دقیقا همه چیز را مورد ارزیابی قرار دهیم و بنابراین احتیاج باشد به قرنطینه ادامه دهیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

براین که پزشک است امروز (دوشنبه) بعضی کارکنان بهداشت و درمان در شهرهای گیسن و ماربورگ آلمان را علیه کرونا واکسینه کرد.

نخست وزیران ایالات آلمان قرار است در 5 ژانویه با صدر اعظم در این باره نشستی را برگزار نمایند و در این باره تصمیم گیری نمایند که فرایند مبارزه با بحران کرونا چگونه باید ادامه یابد.

نخست وزیر ایالت زارلند آلمان هم از احتمال تمدید قرنطینه سراسری در آلمان اطلاع داده است.

آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان هم بیماری کرونا را تحمیلی بر دموکراسی دانسته و تاکید نمود که شرایط وی را مجبور به اتخاذ تصمیماتی کرد که برایش کار ساده ای نبود.

وی در مصاحبه ای با نشریه دی بی موبیل محدود کردن حقوق آزادی در ایالات و کشور آلمان را از سخت ترین تصمیمات دوران مسئولیت خود عنوان نموده و گفت: هنوز این تصمیمات به معنای واقعی کلمه لازم است.

مرکل همچنین گفت که وی در انتها سال 2019 تصور نمی کرد یک بیماری واگیر ایالات، جوامع و اقتصادهای سراسر دنیا را با چالشی بی سابقه روبرو کند و آن ها را مجبور به تصمیم گیری های گسترده و مهم کند.

هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان هم ابراز امیدواری نموده که شرایط کرونایی سال آینده حداقل بهتر از سال گذشته باشد و در این باره گفت: اوضاع به این مسئله ارتباط دارد که ما هفته آینده و ماه های آینده چگونه رفتار می کنیم.

وی اضافه کرد: اگر هر کسی به وظیفه خود برای جلوگیری از ابتلا به کرونا عمل کند و مرحله به مرحله با واکسیناسیون پیشرفت کنیم امیدواریم که در تابستان حداقل محدودیت های تابستان گذشته را نداشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6318

به "رئیس دفتر مرکل از احتمال تمدید قرنطینه سراسری در آلمان اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس دفتر مرکل از احتمال تمدید قرنطینه سراسری در آلمان اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید