رئیس جمهور برزیل و هوادارانش تجمع ضد قرنطینه برگزار کردند

به گزارش مجله هاستفا، رئیس جمهور راست گرای برزیل و هوادارانش با تجمع در پایتخت، خواهان لغو قرنطینه و بازگشایی کسب وکار ها در این کشور شدند.

رئیس جمهور برزیل و هوادارانش تجمع ضد قرنطینه برگزار کردند

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ژایر بولسونارو رئیس جمهور برزیل و هوادارانش با برگزاری تجمعی در برازیلیا، خواهان لغو قرنطینه و تعطیلی کسب وکار ها از سوی فرمانداران محلی شدند.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، بولسونارو در جمع هوادارانش گفت: همه باید در برزیل این را بدانند که طرف حساب خواسته مردم هستند.

رئیس جمهور برزیل گفت محدودیت هایی که از اواسط ماه مارس (اواخر اسفند) در این کشور اعمال شده اند، بیشتر از ویروس کرونا به زندگی و سلامت مردم آسیب وارد نموده اند.

علاوه بر تجمعی که در برازیلیا برگزار گردید، چند شهر دیگر برزیل نیز شاهد تظاهرات های مشابهی بودند.

شرکت نمایندگان در این تجمعات علاوه بر لغو قرنطینه و بازگشایی کسب وکارها، خواهان تعطیلی کنگره و دادگاه عالی برزیل و برقراری حکومت نظامی شدند.

بولسونارو که سیاست مداری راست گرا و از متحدان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا است، چند روز پیش وزیر بهداشت خود را که خواهان ادامه یافتن قرنطینه در برزیل شده بود، اخراج کرد.

این رئیس جمهور افراط گرا که گفته می گردد چندی پیش خود به ویروس کرونا مبتلا شده بود، در حالی خواهان لغو اقدامات محدودنماینده شده است که نزدیک به 40 هزار نفر در کشورش به این بیماری مبتلا شده و نزدیک به 2500 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

میزان شیوع ویروس کرونا در برزیل به حدی است که حتی در میان قبایل بومی که در عمق جنگل های آمازون زندگی می نمایند نیز گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3011

به "رئیس جمهور برزیل و هوادارانش تجمع ضد قرنطینه برگزار کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور برزیل و هوادارانش تجمع ضد قرنطینه برگزار کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید