دردسری جدید برای شاگردان کمالوند؛ حساب باشگاه پارس جنوبی بسته شد!

به گزارش مجله هاستفا، به گفته سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم، حساب این باشگاه با حکم قضایی بسته شده است.

دردسری جدید برای شاگردان کمالوند؛ حساب باشگاه پارس جنوبی بسته شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال پارس جنوبی جم که با مسائل مالی دست و پنجه نرم می کند، در این هفته با چند مشکل بزرگ روبرو شده است. ابتدا کمیته شرایط بازیکنان فدراسیون فوتبال چند روز پیش پارسی ها را از نقل وانتقالات محروم کرد و به دنبال آن حساب این باشگاه بسته شد.

ایوب چراغی، سرپرست تیم پارس جنوبی جم در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تأیید این خبر گفت: روز گذشته (سه شنبه) مبلغ 250 میلیون تومان برای تهیه بلیت سفر به بوشهر به حساب باشگاه پارس واریز شد که به دلیل مسدود بودن حساب باشگاه، نمی توانیم آن را برداشت کنیم. یکی از آژانس های هواپیمایی در تهران از ما شکایت کرده است و پس از اینکه حکم قضایی گرفتند، حساب ما بسته شد. اکنون نمی توانیم مبلغ مورد نظر را از حساب باشگاه برداشت کنیم و منتظر تصمیم مدیران باشگاه در این زمینه هستیم.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که مدیران زمین بانک ملی در تهران هم به خاطر عدم دریافت مطالبات خود از باشگاه پارس جنوبی، به اعضای این تیم هشدار دادند که در صورت عدم پرداخت این مبلغ، شاید جلوی تمرین شاگردان فراز کمالوند را در این زمین بگیرند. با بسته شدن حساب باشگاه، مشخص نیست که زردپوشان می توانند برای دربی بوشهر راهی این شهر شوند یا خیر.

پارس جنوبی از ساعت 15 روز جمعه، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر، میهمان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1717

به "دردسری جدید برای شاگردان کمالوند؛ حساب باشگاه پارس جنوبی بسته شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسری جدید برای شاگردان کمالوند؛ حساب باشگاه پارس جنوبی بسته شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید