خناری نژاد: خوشحالم با پس دریافت مدالم از دنیای قهرمانی خداحافظی می کنم، پیشنهاد خارجی دارم

به گزارش مجله هاستفا، ژیمناست باسابقه ایران گفت: حالا که قرار است رسماً خداحافظی کنم، خوشحالم که این اتفاق با مدال برنزی که چهار سال منتظرش بودم، رخ خواهد داد.

خناری نژاد: خوشحالم با پس دریافت مدالم از دنیای قهرمانی خداحافظی می کنم، پیشنهاد خارجی دارم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در جریان رقابت های ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا در مغولستان، مدال هادی خناری نژاد ملی پوش کشورمان که در سال 2015 کسب شده بود، به سرمربی تیم ملی تحویل داده شد. خناری نژاد در سال 2015 در رده چهارم ایستاد، اما پس از آن رویداد تعیین شد که ژیمناست قزاقستانی دوپینگ نموده و باید مدال برنزش را پس بدهد. پروسه انتقال این مدال نزدیک به چهار سال طول کشید تا اینکه بالاخره این اتفاق رخ داد.

خناری نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در این باره گفت: بالاخره اتفاقی که منتظرش بودم، افتاد، هر چند که ای کاش این مدال همان سال 2015 به من می رسید. با این وجود از مسئولان فدراسیون بابت پیگیری های زیادی که داشتند، تشکر می کنم. قزاق ها از دادن این مدال برنز امتناع می کردند، اما با پیگیری های لازم به حقم رسیدم.

وی اضافه کرد: من هنوز رسماً از دنیای قهرمانی خداحافظی ننموده ام. فکر می کنم در مراسمی که فدراسیون بابت این مدال می گیرد، رسماً خداحافظی خواهم کرد. در واقع خوشحالم با پس دریافت مدالم از دنیای قهرمانی خداحافظی می کنم.

دارنده مدال برنز ژیمناستیک آسیا درخصوص اینکه شنیده می شد قرار است به خارج از کشور برود، گفت: فعلاً که رفتنم منتفی است. اولویت من یاری به ژیمناستیک ایران است و امیدوارم شرایط برای این کار مهیا باشد. در حال حاضر مشاور قهرمانی رئیس فدراسیون هستم. قطعاً اگر احتیاج باشد، در ایران می مانم و یاری می کنم، اگر هم شرایط فراهم نشد، در جای دیگری کارم را دنبال می کنم. پیشنهادات خارجی وجود دارد، اما اولویت اصلی ام یاری به ژیمناستیک ایران است.

خناری نژاد درباره نتایج کسب شده در هشتمین دوره مسابقات ژیمناستیک قهرمانی آسیا در مغولستان بیان کرد: کسب یک نقره و یک برنز، یک نتیجه خیلی خوب برای ژیمناستیک ایران محسوب می گردد. قطعاً اگر نگاه ویژه تری از سوی مسئولان وزرات ورزش وجود داشته باشد، ژیمناستیک حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. امیدوارم این روند موفقیت آمیز با کسب سهمیه المپیک توسط سعیدرضا کیخا همراه باشد. کیخا هم اکنون نفر سوم در رنکینگ است. به احتمال زیاد نفرات اول و دوم این رنکینگ می توانند در مسابقات پیش رو سهمیه المپیک بگیرد و اگر کیخا همچنان سوم باشد، می تواند نماینده ژیمناستیک ایران در المپیک 2020 باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 169

به "خناری نژاد: خوشحالم با پس دریافت مدالم از دنیای قهرمانی خداحافظی می کنم، پیشنهاد خارجی دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خناری نژاد: خوشحالم با پس دریافت مدالم از دنیای قهرمانی خداحافظی می کنم، پیشنهاد خارجی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید