شروع برنامه های آماده سازی تیم های المپیک در آسیا، امید های ایران همچنان بلاتکلیف

به گزارش مجله هاستفا، تیم های فوتبال المپیک در آسیا اردو های آماده سازی خود را شروع نموده اند و برنامه های این تیم تعیین است، در حالی که تیم فوتبال امید ایران هنوز وضعیت ناتعیینی دارد.

شروع برنامه های آماده سازی تیم های المپیک در آسیا، امید های ایران همچنان بلاتکلیف

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اردو های آماده سازی تیم های فوتبال المپیک کشور های آسیایی در این هفته شروع می گردد و تیم های مختلف مقاصد و برنامه های تدارکاتی گوناگونی را در دستور کار خود قرار داده اند.

بر این اساس تیم فوتبال المپیک عراق اردوی آماده سازی خود را به مدت 10 روز در دوحه برگزار می نماید و در این اردو سه مسابقه تدارکاتی در برنامه خواهد داشت.

همچنین تیم فوتبال امید امارات جهت برگزاری یک اردوی آماده سازی راهی کشور سنگاپور خواهد شد و در دو بازی تدارکاتی برابر تیم های المپیک سنگاپور و ویتنام به میدان می رود. تیم فوتبال المپیک بحرین نیز در منامه اردوی خود را شروع نموده است و این تیم در هفته آینده در یک بازی تدارکاتی مقابل سوریه به میدان می رود.

مرحله نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا با حضور 16 تیم از جمله ایران دی ماه امسال در تایلند شروع می گردد و تیم های حاضر برای صعود به المپیک 2020 توکیو رقابت خواهند کرد.

این در حالی است که تیم امید کشورمان درگیر مسائل فراوانی است و پس از جلسه کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال و به دنبال آن استعفای فرهاد مجیدی، وضعیت تیم امید ایران نامشخص است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 510

به "شروع برنامه های آماده سازی تیم های المپیک در آسیا، امید های ایران همچنان بلاتکلیف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع برنامه های آماده سازی تیم های المپیک در آسیا، امید های ایران همچنان بلاتکلیف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید