کرمانشاه برای میزبانی بازیهای تیم عراق بهتر از کشورهای عربی است

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت ورزشی کورا، یحیی صغیر با اشاره به اینکه شهر کرمانشاه امتیازهای متعددی برای میزبانی تیم ملی عراق دارد، اضافه نمود: نزدیکی این شهر با مرز عراق و آسان بودن صدور ویزا و ارزان بودن نرخ آن تردد طرفداران عراقی را برای ورود به استادیوم وحمایت از تیم محبوبشان آسان خواهد نمود.

کرمانشاه برای میزبانی بازیهای تیم عراق بهتر از کشورهای عربی است

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عراق ادامه داد: شهرکرمانشاه ایران دارای آب وهوای معتدل در تابستان و مردمی خونگرم است که می تواند میزبان شایسته ای برای تیم ملی عراق دربازی های خانگی این تیم در رقابتهای مذکور باشد.

وی اضافه نمود: مزیت های شهر کرمانشاه برای میزبانی تیم ملی عراق به مراتب بهتر از دیگر کشورهای عربی است.

او گفت: پیش تر فدراسیون فوتبال عراق ناچار بود در شهرهای اردن، قطر و یا امارات با حریفان خود بازی کند که با دشواری های متعددی روبرو می شد.

بنابراین گزارش فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا برگزاری هر گونه بازی رسمی در خاک عراق را به خاطر ناامنی موجود در این کشور ممنوع نموده است و این باعث شده تا عراقی ها در رقابت های مختلف کشور دیگری را به عنوان میزبان خود انتخاب نمایند.

فدراسیون فوتبال عراق حدود دو هفته پیش اظهار داشت که استان کرمانشاه را به عنوان میزبان تیم ملی فوتبال این کشور در انتخابی جام جهانی 2018 و جام ملت های آسیا 2019 انتخاب نموده است.

تیم ملی فوتبال عراق که درحال حاضر در ژاپن اردو زده، در گروه چهارم رقابت های مقدماتی مشترک جام جهانی و ملتهای آسیا با تیم های تایوان، ویتنام و تایلند هم گروه است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1883

به "کرمانشاه برای میزبانی بازیهای تیم عراق بهتر از کشورهای عربی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمانشاه برای میزبانی بازیهای تیم عراق بهتر از کشورهای عربی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید