خبرنگاران یک مقام وزارت خارجه یونان خواهان لغو تحریم ها علیه ایران شد

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران - آتن - مدیرکل سازمان های بین المللی وزارت امور خارجه یونان با تحسین اقدامات دولت ایران در مقابله با ویروس کرونا گفت: ما خواهان حفظ توافقنامه برجام و پیامدهای مثبت ناشی از آن، از جمله لغو تحریمهای آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران هستیم.

خبرنگاران یک مقام وزارت خارجه یونان خواهان لغو تحریم ها علیه ایران شد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

مدیرکل سازمان بین المللی وزارت امورخارجه یونان در ملاقات با سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور همچنین با اشاره به کوشش پزشکان ایرانی برای مقابله با ویروس کرونا، اقدامات ایران را در این زمینه تحسین کرد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در آتن خاطرنشان کرد: در این ملاقات احمد نادری سفیر جمهوری اسلامی ایران در آتن، در محل وزارت امور خارجه یونان با آندراس پاپاداکیس مدیرکل سازمانهای بین المللی وزارت امورخارجه یونان ملاقات و گفت وگو کرد.

وی ضمن تشریح آخرین تحولات مربوط به کرونا در ایران، تحریمهای یکجانبه و غیرقانونی آمریکا را مانع بسیار مهمی در راستا دسترسی مردم و دولت ایران به امکانات و تجهیزات بهداشتی جهت مبارزه با کرونا دانست و این تحریمها را جنایت علیه بشریت و تهدید بهداشت بین المللی دانست.

سفیر ایران در آتن خواهان محکومیت تحریمهای ظالمانه آمریکا از سوی همه کشورهای دنیا از جمله مقامات یونانی شد.

پاپاداکیس در ادامه با اشاره به گسترش ویروس کرونا در تعداد زیادی از کشورهای دنیا، اضافه نمود: گسترش ویروس کرونا یک معضل دنیای است و مقابله با این پدیده نیازمند همکاری های بین المللی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2735

به "خبرنگاران یک مقام وزارت خارجه یونان خواهان لغو تحریم ها علیه ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک مقام وزارت خارجه یونان خواهان لغو تحریم ها علیه ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید