خبرنگاران با وجود 5 کرونایی برای رویارویی با سپاهان آماده هستیم

به گزارش مجله هاستفا، تهران- خبرنگاران- سرپرست تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: با وجود ابتلای پنج نفر از اعضای تیم ما به کووید 19، برای رویارویی با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان آمادگی داریم.

خبرنگاران با وجود 5 کرونایی برای رویارویی با سپاهان آماده هستیم

جمال اردستانی روز یکشنبه در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری مسابقه والیبال تیم های شهرداری ورامین و سپاهان اصفهان اضافه کرد: علاوه بر بیماری این تعداد از بازیکنان، تست کرونای دو نفر از کادر فنی تیم شهرداری ورامین نیز مثبت شده است و امروز تیم را همراهی نمی نمایند.

وی توضیح داد: با وجود غیبت این افراد در بازی امروز، تیم با آمادگی کامل به مصاف میزبان خود می رود و بازیکنان کوشش می نمایند که بهترین بازی را با برد مقابله تیم اصفهان به نمایش بگذارند.

اردستانی اضافه کرد: بر اساس قانون فدراسیون جهانی والیبال اگر 11 نفر از لیست بازیکنان یک تیم به کرونا مبتلا شوند، بازی لغو می گردد ولی تیم والیبال شهرداری ورامین با در اختیار داشن 12 بازیکن، در بازی امروز به مصاف تیم میهمان خواهد رفت.

بازی بدون حضور تماشاچی برگزار می گردد

سرپرست تیم والیبال شهرداری ورامین اظهار کرد: در جلسه پیش از بازی امروز مسائل مربوط به امنیت و مسائل بهداشتی مورد آنالیز نهاده شد و مسابقه امروز در شرایط ایده آل و بدون حضور تماشاچی برگزار می گردد.

تیم های والیبال شهرداری ورامین و سپاهان اصفهان از هفته ششم لیگ برتر والیبال کشور امروز یکشنبه از ساعت 16 در سالن ورزشی شهید گلعباسی: به مصاف یکدیگر می فرایند.

تیم سپاهان هفت تن از بازیکنان و اعضای کادر فنی خود از جمله رحمان محمدی راد، سرمربی تیم را به دلیل ابتلا به کووید 19 در بازی امروز در اختیار ندارد؛ همچنین تست کرونای پنج بازیکن تیم والیبال شهرداری ورامین در آستانه حساس ترین دیدارش، مقابل سپاهان اصفهان مثبت اعلام شده است.

علاوه بر غیبت بازیکنان کرونایی علیرضا جلالی و بهزاد حیدرشاهی به دلیل مصدومیت در بازی امروز حضور ندارند.

دو تیم سپاهان و شهرداری ورامین با چهار برد و یک باخت از پنج بازی به ترتیب در رده های سوم و چهارم جدول رده بندی حضور دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5352

به "خبرنگاران با وجود 5 کرونایی برای رویارویی با سپاهان آماده هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران با وجود 5 کرونایی برای رویارویی با سپاهان آماده هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید