جو بایدن: ترامپ از شکست در انتخابات می ترسد!

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، جو بایدن نامزد پیشتاز حزب دموکرات در انتخابات آینده ریاست جمهوری در آمریکا روز چهارشنبه در یک سخنرانی وعده داد که رئیس جمهور کنونی این کشور او و خانواده اش را تخریب نخواهد کرد.

جو بایدن: ترامپ از شکست در انتخابات می ترسد!

وی در این سخنرانی گفت: اجازه بدهید برای ترامپ و مزدورانش و همچنین گروههای ذینفع ویژه ای که منابع مالی لازم برای حمله های او علیه من را تأمین می کنند، این نکته را روشن کنم که من هیچ کجا نخواهم رفت. شما من و خانواده ام را تخریب نخواهید کرد. برایم مهم نیست که چقدر پول هزینه می کنید و یا چقدر دست به حمله های کثیف می زنید. شما من را تخریب نخواهید کرد.

گفتنی است که این اظهارات جو بایدن در واکنش به تقلای ترامپ برای کسب اطلاعات از زمینه فعالیت پسرش، هانتر بایدن، در اوکراین در زمان معاونت وی در کاخ سفید بیان شد؛ اقدامی که دموکراتها آن را نوعی اعمال فشار بر یک متحد آمریکا جهت مداخله در انتخابات ریاست جمهوری 2020 به نفع ترامپ دانسته و خواستار پیگیری جدی روند استیضاح ترامپ شده اند.

بایدن همچنین در بیانیه ای که پیش از سخنرانی روز چهارشنبه خود خطاب به خبرنگاران ارسال کرد، ترامپ را به سوء استفاده از قدرت محکوم کرد. در بخشی از این بیانیه جو بایدن آمده است: او این کار را می کند مانند تمام زورگوییهای تاریخ- او [ترامپ] می ترسد. او از اینکه در نوامبر آینده از من شکست سختی بخورد، می ترسد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 480

به "جو بایدن: ترامپ از شکست در انتخابات می ترسد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جو بایدن: ترامپ از شکست در انتخابات می ترسد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید