توصیه هایی برای غلبه بر اضطراب بیماری کرونا

به گزارش مجله هاستفا، تمرین سکوت، تقویت حس خوشحالی، امید و انگیزه و توجه به دستورالعمل های بهداشتی از جمله توصیه هایی است که برای غلبه بر اضطراب کرونا توصیه شده است.

توصیه هایی برای غلبه بر اضطراب بیماری کرونا

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: روانشناسان برای مقابله با ویروس کرونا به انجام دادن بعضی کارها و انجام ندادن بعضی دیگر از کارها توصیه می نمایند.

تمرین سکوت، صبر و بهبود روابط، پذیرش تغییرات جدید، تقویت حس خوشحالی، امید و انگیزه، توجه به دستورالعمل های بهداشتی، جدی دریافت بیماری، تبدیل خانه به محل امن و آرام، ارسال پیغام محبت آمیز، تمرینات ذهنی و آرام بخش، داشتن خواب خوب، داشتن رژیم غذایی سبک، دعا و نیایش، انجام ورزش در خانه، دیدن فیلم شاد با خانواده، گوش دادن به موسیقی، مطالعه، نقاشی و کارهای لذتبخش، دوری از موقعیت های استرس زا و همدلی با خود و دیگران از کارهایی است که روانشناسان به آن توصیه می نمایند.

کارهایی که روانشناسان از انجام آن نهی می نمایند عبارتند از: مختل شدن زندگی با اضطراب و ترس، ترسیدن و وحشت داشتن، اجتناب از ناچیزانگاری و فاجعه انگاری، مرور اخبار بد در حضور بچه ها، مشاجره در محیط خانواده، تردد غیرضروری در شهر، مصرف زیاد قهوه و کافئین، توجه به شایعات، استفاده از مواد مخدر یا الکل، خشم و پرخاشگری، حساسیت به اخبار، رفتن به مسافرت و نشر اخبار و اطلاعات نادرست.

پ

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3774

به "توصیه هایی برای غلبه بر اضطراب بیماری کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه هایی برای غلبه بر اضطراب بیماری کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید