تغییر برنامه تیم ملی تنیس روی میز برای ورود به المپیک

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز پیش از این 22 بهمن ماه را به عنوان زمان مقرر برای شروع اردوی آماده سازی تیمش مقرر نموده بود اما این زمان به دلیل جا به جایی های اعمال شده در زمان مرحله برگشت لیگ باشگاهی کشور و رقابت های گزینشی در منطقه قاره، به تعویق افتاده است.

تغییر برنامه تیم ملی تنیس روی میز برای ورود به المپیک

پیش از این 19 تا 21 اسفندماه به عنوان زمان برگزاری مرحله برگشت لیگ برتر تنیس روی میز معین شده بود اما طبق تصمیم جدید اتخاذ شده در فدراسیون، برگزاری این مرحله مسابقات به بازه زمانی 24 تا 26 اسفندماه موکول شده است. همچنین قرار بود رقابت های گزینشی المپیک در سطح قاره آسیا 23 تا 25 اسفندماه برگزار گردد اما طبق اعلام کنفدراسیون آسیا، این رقابت ها به تعویق افتاده و به بعد از مسابقات گزینشی جهانی (26 تا 28 اسفندماه) در قطر برگزار می گردد.

بر همین اساس زمان شروع اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز از 22 بهمن ماه به 27 بهمن ماه موکول می گردد. قرار این بود این اردو به خاطر شباهت شرایط جوی ماهشهر با قطر که میزبان مسابقات انتخابی است در این شهر برگزار گردد اما سرمربی تیم ملی به خاطر تعویق زمان شروع اردوی تیمش و به منظور جلوگیری از اتلاف وقت - برای سفر به ماهشهر و بازگشت از آن - تصمیم به پیگیری تمرینات در تهران گرفته است.

تیم ملی تنیس روی میز طبق برنامه از پیش معین شده 5 اسفندماه راهی قطر می گردد. قرار بود تا پیش از این اعزام، اردونشینان اردوی مشترکی با مجارستان داشته باشند اما تشکیل این اردو هم به دلیل درگیری مجارستانی ها با مسابقات باشگاهی کشورشان و پاسخ منفی آنها برای سفر به تهران منتفی شده است.

ملی پوشان تنیس روی میز ایران در قطر و پیش از شرکت در مسابقات گزینشی المپیک در دو پروتور جهانی شرکت خواهند کرد. این تورنمنت ها به نام کانتندر و استار کانتندر به ترتیب 13 تا 16 و 18 تا 22 اسفندماه برگزار می گردد. قبل از هر یک از این پرو تورها، یک پیش مسابقه (پری راند) برگزار می گردد تا بازیکنان به واسطه حضور در آنها بتوانند مجوز شرکت در پرو تورها را کسب نمایند. پیش مسابقات پرو تور کانتندر 10 تا 12 اسفندماه و پیش مسابقه پرو تور استار کانتندر 16 تا 17 اسفندماه برگزار می گردد.

ایران در هر دو بخش مردان و بانوان در مسابقات گزینشی المپیک در سطح جهانی و آسیایی شرکت می نمایند. نوشاد و نیما عالمیان در بخش مردان و ندا شهسواری و شیما صفایی در بخش بانوان نمایندگان اعزامی به این مسابقات خواهند بود.

تنیس روی میز ایران با نوشاد و نیما عالمیان و ندا شهسواری در المپیک ریو حضور داشت.

سی و دومین دوره بازی های المپیک با یک سال تاخیر مردادماه سال آینده به میزبانی توکیو برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6520

به "تغییر برنامه تیم ملی تنیس روی میز برای ورود به المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر برنامه تیم ملی تنیس روی میز برای ورود به المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید