تغییر استراتژی فروش و حرکت به سمت خرده فروشی

به گزارش مجله هاستفا، با توجه به تاثیر برنامه های توسعه ای بیمه ملت بر عملکرد این شرکت، با دکتر اسماعیل دلفراز مدیرعامل بیمه ملت در مورد اهداف و برنامه های جاری شرکت به گفت وگو نشستیم که در پی می خوانید:

تغییر استراتژی فروش و حرکت به سمت خرده فروشی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیمه ملت؛ مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به تغییر استراتژی ها و اهداف بلندمدت شرکت با توجه به تغییرات در چیدمان بالادستی نمودار سازمانی گفت: بر مبنای سیاست گذاری های هیات مدیره، پیگیری مطالبات و کنترل جدی هزینه ها را به عنوان راهبردهای اصلی شرکت دنبال کردیم.

وی پرتفوی شرکت را در شش ماهه نخست امسال 1100 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: پیروز شدیم فراتر از اهداف مان عمل کنیم و در 6 ماه، بیش از80درصد پرتفوی 1400 میلیارد تومانی سال گذشته را محقق کنیم.

دکتر دلفراز در همین باره شرح داد: تغییر استراتژی فروش و حرکت به سمت خرده فروشی و همچنین تقویت و توانمندسازی نمایندگان و شبکه فروش از عوامل مهم و اثرگذار در کسب پرتفوی شرکت بوده است.

وی با تاکید بر اهمیت استراتژی شفافیت مالی و وصول مطالبات گفت: در 6 ماه نخست امسال توانستیم در مجموع 222میلیارد تومان از مطالبات این شرکت وصول شد.

مدیرعامل بیمه ملت افزایش 85 درصدی نسبت توانگری مالی نسبت به سال گذشته را مدنظر قرار داد و اضافه کرد: بیمه ملت با نسبت توانگری مالی 279درصد، علاوه بر حفظ توانگری مالی خود در سطح یک شرکت های بیمه طی 9 سال متوالی، تنها شرکت بیمه در صنعت است که پیروز شده رکورد تثبیت نسبت توانگری مالی بالای 200درصد را از آن خود کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: با توجه به اقدامات اجرا شده در شرکت بیمه ملت توانسته ایم سود پیش بینی شده 100 درصد سال گذشته را در 6 ماه نخست امسال محقق کنیم.

دلفراز، رشد 240 درصدی در صدور بیمه های کشتی به نسبت 6ماه ابتدایی سال 98 را از جمله پیروزیت های بیمه ملت در این رشته بیمه ای دانست و گفت: این مهم، نشان از تحقق 434درصدی بودجه معین شده این رشته در بیمه ملت دارد.

وی در مورد رشته بیمه های زندگی نیز تشریح کرد: رشد 42 درصدی حق بیمه وصولی و رشد حدود 30 درصدی تعداد بیمه نامه های صادره رشته زندگی نسبت به مدت مشابه سال 98، با وجود شیوع کرونا و مسائل مالی موجبات تحقق 107 درصدی بودجه معین شده برای 6 ماه نخست امسال برای بیمه ملت را فراهم نموده است.

مدیرعامل بیمه ملت در انتها سخنان خود با اشاره به عملکرد مطلوب این شرکت در نیمه نخست امسال اطلاع داد: یکی از برنامه های بیمه ملت افزایش سرمایه شرکت است که در حال حاضر در مراحل تجدید ارزیابی بوده و امیدواریم تا قبل از انتها سال این هدف عملیاتی گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5491

به "تغییر استراتژی فروش و حرکت به سمت خرده فروشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر استراتژی فروش و حرکت به سمت خرده فروشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید