تبریز، الهامی: داور به جای اعلام پنالتی باید به علیپور کارت زرد نشان می داد، خطیبی اصلاً با داور کاری نداشت!

به گزارش مجله هاستفا، مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تأکید کرد، سرمربی این تیم در صحنه اعلام پنالتی به سود پرسپولیس اصلا با داور کاری نداشته است.

تبریز، الهامی: داور به جای اعلام پنالتی باید به علیپور کارت زرد نشان می داد، خطیبی اصلاً با داور کاری نداشت!

به گزارش خبرنگاران از تبریز، ساکت الهامی پس از شکست یک بر صفر ماشین سازی تبریز مقابل پرسپولیس گفت: هر دو تیم برنامه داشتند و می دانستند برای چه آمده بودند. از تماشاگران تشکر می کنم که از ابتدا خیلی خوب تیم ما را حمایت و تشویق کردند، اما متأسفم که نتوانستیم به خوبی پاسخ آنها را بدهیم. امیدوارم در لیگ نتایج را جبران کنیم.

وی اضافه نمود: ما خوب بازی می کردیم، اما آن پنالتی روند بازی را تغییر داد. تیم ما جوان است. با این حال باید در خصوص پنالتی کمی بیشتر شرح بدهیم. باید از کمیته داوران تشکر کنیم. این رویه خوبی است که داوران تبریزی را برای تیم های تبریزی و داوران اصفهانی را برای تیم های اصفهانی انتخاب نمی نمایند، اما باید داوران تهرانی را هم برای تیم های تهرانی انتخاب ننمایند. در آن صحنه نه تنها پنالتی نبود، بلکه داور باید به علیپور کارت زرد نشان می داد.

مربی تیم فوتبال ماشین سازی اعلام نمود: در صحنه ای که خطیبی اعتراض می کرد، اصلاً کاری به داور نداشت. ناظر داوری هم پایین آمده بود و به خطیبی گفت که من هم دیدم آن صحنه پنالتی نبود و با داور صحبت خواهم کرد و سعی می کنم تا جایی که می گردد، یاری کنم. در آن صحنه که خطیبی اخراج شد، اصلاً با داور کاری نداشت! خطیبی می خواست به سمت داور رفته و با او صحبت کند. همان طور که گفتم بازیکنان ما جوان و بی تجربه هستند و رسول خطیبی را طوری گرفتند که این موضوع نمای بدی داشت.

الهامی ادامه داد: اصلاً نه خطیبی حرفی به داور زد و نه چیزی. این را می توانید از داور بپرسید. او هم زحمتش را کشید، اما از کمیته داوران انتظار بیشتری می رود که دقت بیشتری کند. حق تیم هایی مثل ما که شرایط سختی داریم، نباید خورده نگردد. ما تیمی هستیم که 100 دقیقه پا به پای پرسپولیس دویدیم و جنگیدیم. با این حال امیدوارم که بازیکنان جوان ما بتوانند در بازی های بعدی هم این روند خود را ادامه دهند. از طرفی نمی دانیم در بازی بعدی آقای خطیبی را روی نیمکت خواهیم داشت یا نه.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 476

به "تبریز، الهامی: داور به جای اعلام پنالتی باید به علیپور کارت زرد نشان می داد، خطیبی اصلاً با داور کاری نداشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، الهامی: داور به جای اعلام پنالتی باید به علیپور کارت زرد نشان می داد، خطیبی اصلاً با داور کاری نداشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید