بیشترین خسارات بیمه ما مربوط به درمان و ثالث است

به گزارش مجله هاستفا، شرکت بیمه ما در هشت ماهه سالجاری در حدود 555 میلیارد تومان بیمه نامه فروخته و بیش از 40 درصد از این مبلغ را به عنوان خسارت پرداخت نموده است. آنالیز ها نشان از آن دارد که در بعضی از رشته ها، این شرکت بیش از درآمد خود مجبور به پرداخت خسارت شده و از سوی دیگر در بعضی از رشته ها فعالیت آنچنانی انجام نداده است.

بیشترین خسارات بیمه ما مربوط به درمان و ثالث است

به گزارش خبرنگاران، در ادامه آنالیز شرایط شرکت های بیمه عضو بورس که عموم آن ها درگیر شرایط مشابهی در زمینه فروش بیمه نامه بوده و حجم قابل توجهی از فروش بیمه نامه را به بیمه درمان، شخص ثالث و عمر اختصاص داده اند، شرکت بیمه ما نیز در این جهت قدم گذاشته و 64 درصد از فروش پرتفوی این شرکت در هشت ماهه امسال به این سه رشته بیمه اختصاص داشته است.

البته ناگفته نماند که این شرکت در فروش بیمه نامه توانسه سهم 17 درصدی را برای بیمه آتش سوزی به ثبت برساند و این در حالی است که تنها هفت درصد درآمد فروش بیمه نامه آتش سوزی را در این رشته به عنوان خسارت پرداخت نموده است.

شرکت بیمه ما در این مدت 555 میلیارد و 183 میلیون و 700 هزار تومان درآمدزایی و معادل 44 درصد این مبلغ به ارزش 242 میلیارد و 132 میلیون و 600 هزار تومان خسارت پرداخت نموده است.

آنالیز پرداخت خسارت این شرکت گواه آن است که در هشت ماهه امسال در رشته درمان، کشتی و زندگی حجم اعظم و حتی بیشتر درآمد خود را به عنوان خسارت پرداخت نموده است.

حال این شرایط به شکلی دیگر در فعالیت آبانماه این شرکت تکرار شده و چهار درصد حجم فروش به بیمه درمان، 20 درصد به رشته ثالث، 16 درصد به رشته آتش سوزی و 40 درصد به بیمه زندگی اختصاص داشته و عملا به دیگر رشته ها توجه چندانی نشده است.

این فرایند فعالیت در حالی به ثبت رسیده که در ردیف پرداخت خسارت، بیمه درمان و ثالث بیشترین میزان را به نام خود به ثبت رسانده اند و در شرایطی که این شرکت در آبانماه در رشته پول، 2 میلیون و 500 هزار تومان بیمه نامه فروخته، 5 میلیون و 800 هزار تومان خسارت پرداخت نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2277

به "بیشترین خسارات بیمه ما مربوط به درمان و ثالث است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشترین خسارات بیمه ما مربوط به درمان و ثالث است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید