برگزاری مراسم تنفیذ احکام شهرداران مدارس منطقه 18 ، زنگ مسئولیت پذیری اجتماعی از طریق دانش آموزان نواخته شد

به گزارش مجله هاستفا، شهردار منطقه 18 در مراسم تنفیذ احکام شهرداران مدارس به دانش آموزان منتخب در جمع آنان از بسترسازی مناسب برای مسئولیت پذیری در اجتماع سخن گفت.

برگزاری مراسم تنفیذ احکام شهرداران مدارس منطقه 18 ، زنگ مسئولیت پذیری اجتماعی از طریق دانش آموزان نواخته شد

خبرنگاران - مریم قاسمی : در ابتدای این مراسم منصور هدایتی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه 18 گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مدارس با همکاری مدیریت شهری را تشریح کرد.

محمدجوادخسروی شهردار منطقه 18 نیز در این جلسه با بیان اینکه غیرتمند بودن، مسئولیت پذیری، نیاز کنونی مدیریت در کشور است اضافه کرد: پذیرش مسئولیت شهرداری از طریق دانش آموزان مدارس، آزمونی جدی برای نقش آفرینی در اجتماع و اثرگذاری در آینده جامعه خواهد بود.

خسروی در مراسم تنفیذ احکام شهرداران مدارس منطقه که با حضور امیری مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران و به میزبانی اداره آموزش و پرورش منطقه 18 برگزار شده بود، با بیان اینکه مدارس، بستر مناسبی برای پذیرش مسئولیت در اجتماع هستند، اضافه کرد:مدارس حکم یک محله یا شهرک در مقیاس کوچک تر را داشته و شهرداران آن با نقش آفرینی در این فضا، برای آینده و پذیرش مسئولیت های اجتماعی خود را آماده خواهند کرد.

او اضافه کرد: رویکرد همکارانم در مدیریت شهری، داشتن این روحیه بوده و با الگوبرداری از همین روش، در صدد تحقق شعار تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام خواهیم بود. خسروی همچنین پیرامون دامنه همکاری های مشترک مدیریت شهری و آموزش و پرورش به ویژه در طرح شهرداران مدارس، یاد آور شد: براساس شواهد و قرائن بیش از 85 درصد تعهدات و مصوبات انجام و الباقی اقدامات نیز به سرعت تا پایان امسال به اجرا خواهد رسید.

در پایان این مراسم نیز احکام مسئولیت 30 شهردار مدرسه نیز با حضور مسئولین شهرداری و آموزش و پرورش منطقه18 به آنها تنفیذ شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 اسفند 1401 بروزرسانی: 7 اسفند 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 11778

به "برگزاری مراسم تنفیذ احکام شهرداران مدارس منطقه 18 ، زنگ مسئولیت پذیری اجتماعی از طریق دانش آموزان نواخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم تنفیذ احکام شهرداران مدارس منطقه 18 ، زنگ مسئولیت پذیری اجتماعی از طریق دانش آموزان نواخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید