حضور ایران با چهار نماینده در مسابقات آسیایی، اولین حضور بانوان بسکتبالیست دانشجو

به گزارش مجله هاستفا، تیم های بسکتبال دانشجویان ایران به منظور شرکت در چهارمین دوره رقابت های بسکتبال 3 در 3 دانشجویان آسیا امروز و فردا راهی مالزی خواهند شد.

حضور ایران با چهار نماینده در مسابقات آسیایی، اولین حضور بانوان بسکتبالیست دانشجو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، چهارمین دوره رقابت های بسکتبال 3 در 3 دانشجویان آسیا در کشور مالزی برگزار می شود، به همین منظور چهار تیم دختر و پسر شامل دو تیم دانشگاه تهران و پیام نور در بخش پسران و برای اولین بار در بخش دختران دو تیم از دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور به نمایندگی از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در این رقابتها شرکت خواهند کرد.

بنا براین گزارش ترکیب تیمهای شرکت کننده در این رقابتها به شرح زیر می باشد.

در بخش پسران :

تیم دانشگاه تهران با چهار ورزشکار حنیف محمدی ، محسن حقانی ، مجید رحیمیان و امیر حسین آذری به مربیگری محمد سیستانی و سرپرستی علی حبیب الهی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

تیم دانشگاه پیام نور با ترکیب ابراهیم بیگی هرچگانی، شایان پورکاوه، محسن عابدی ، رضا زارعی و به مربیگری محمد رضا اسلامی و سرپرستی دکتر محمد عظیم نژاد راهی این رقابتها خواهند شد.

در بخش دختران:

تیم دانشگاه پیام نور با ترکیب ناهیده اسدی، ریحانه برزگری ، الناز سیاهی و ماریا مرزبان به مربیگری خانم افسانه حسن نایبی وسرپرستی نسرین شاه محمدیان در این رقابتها شرکت خواهند کرد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ترکیب کیمیا یزدیان طهرانی ، مهسا تقی زاده ، فائزه شهریاری و شیدا شجاعی و مربیگری نیکا بیکلیکلی و سرپرستی مرضیه ابوذر لطف در این رقابتها حضور خواهند داشت.

تیم های دختران و پسران دانشگاه پیام نور ظهر امروز تهران را به مقصد مالزی ترک خواهند کرد و تیمهای دانشگاه تهران و آزاد اسلامی فردا راهی این رقابتها خواهند شد.

لازم به ذکر است تیم های برتر این مسابقات جواز حضور در رقابتهای لیگ جهانی بسکتبال 3 در 3 دانشجویان جهان را به دست خواهند آورد.

چهارمین دوره رقابتهای بسکتبال 3 در 3 دانشجویان آسیا 20 الی 23 تیرماه سال جاری در کشور مالزی شهر کوالامپور برگزار می شود.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1721

به "حضور ایران با چهار نماینده در مسابقات آسیایی، اولین حضور بانوان بسکتبالیست دانشجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور ایران با چهار نماینده در مسابقات آسیایی، اولین حضور بانوان بسکتبالیست دانشجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید