برگزاری تمرین شاداب ملی پوشان فوتبال در استادیوم النجمه منامه

به گزارش مجله هاستفا، تمرین بازیکنان تیم ملی فوتبال در حالی برگزار گشت که ملی پوشان مرور کارهای تاکتیکی مد نظر کادر فنی را انجام دادند.

برگزاری تمرین شاداب ملی پوشان فوتبال در استادیوم النجمه منامه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تمرین تیم ملی فوتبال از ساعت 19 به وقت محلی زیر نظر کادر فنی در حالی در استادیوم النجمه برگزار گشت که مرور تمرینات تاکتیکی در دستور تمرینی بازیکنان بود. صبح امروز نیز ملی پوشان تمرین با وزنه را انجام دادند.

این تمرین در دمای 36 درجه سانیتگراد و رطوبت 42 درصدی شهر منامه برگزار گشت. پیش بینی های جوی نیز گواه این است که بازی مقابل بحرین هم در شرایط جوی مشابه انجام خواهد شد. به همین دلیل کادر فنی ساعت مذکور را برای ملی پوشان در نظر گرفت تا در شرایط آب و هوایی قرار گرفته و در بازی برابر حریف خود مسئله ای نداشته باشند.

بازیکنان به مرور تمرینات تکنیکی، تاکتیکی و کار جمعی پرداختند. ملی پوشان با انگیزه بالا زیر نظر دراگان اسکوچیچ تمرینات خود را برگزار کردند. بازیکنانی که در ترکیب هنگ گنگ بودند ابتدا زیر نظر کریم باقری تمرینات خود را برگزار کردند.

فردا شب (16 خردادماه) تمرین تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 19:30 به وقت محلی برگزار می گردد. کنفرانس مطبوعاتی سرمربی تیم ملی فوتبال نیز انجام خواهد شد. اعضای تیم ملی صبح فردا تست کرونا می دهند تا آماده ملاقات برابر بحرین (دوشنبه 17 خرداد) شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7739

به "برگزاری تمرین شاداب ملی پوشان فوتبال در استادیوم النجمه منامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تمرین شاداب ملی پوشان فوتبال در استادیوم النجمه منامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید