برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه ایران متافو 2022

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، در این نمایشگاه که طی روزهای 9 تا 12 آذر ماه امسال برگزار می گردد، پاویون اختصاصی شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا خواهد شد.

برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه ایران متافو 2022

در این نمایشگاه 21 شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه های آهن و فولاد، ریخته گری، قالب سازی و آهنگری و ماشین کاری، فلزات غیرآهنی، معدن و صنایع معدنی، نسوزها و سرامیک های صنعتی، کوره های صنعتی و عملیات حرارتی به نمایش دستاوردها و ارائه توانمندی ها و محصولات خود در این نمایشگاه می پردازند.

برپایی پاویون های شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های داخلی یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت های دانش بنیان است که طی آن شرکت های منتخب می توانند از تخفیف 90 درصدی در تامین هزینه های مربوط به شرکت در نمایشگاه ها برخوردار شوند و به معرفی محصولات و دستاوردهایشان بپردازند.

هماهنگی برای حضور و بازدید مسئولان کشور و هیئت های تجاری داخلی و خارجی و بعلاوه برگزاری جلسات مذاکرت تجاری با مشتریان بزرگ، بخشی از خدماتی است که در این پاویون ها به شرکت های دانش بنیان ارائه می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آذر 1401 بروزرسانی: 10 آذر 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 11242

به "برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه ایران متافو 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه ایران متافو 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید