با شرایط دلخواه از بانک ایران زمین وام بگیرید

به گزارش مجله هاستفا، خبرگزاری خبرنگاران-بانک ایران زمین در قالب طرح تسهیلاتی انتخاب اعلام نموده که امکان انتخاب مشتریان می توانند نوع و شکل دریافت وام را خودشان انتخاب نمایند.

با شرایط دلخواه از بانک ایران زمین وام بگیرید

به گزارش خبرنگاران، هرچند بخش مهمی از تامین منابع اقتصادی چه در سطح فردی و شرکتی در اقتصاد ایران از سوی بانک ها انجام می گردد اما یکی از اصلی ترین مشکلاتی که در سال های گذشته مشتریان بانک ها با آن رو به رو بوده اند، غیر قابل انعطاف بودن طرح های تسهیلاتی بانک هاست. به این ترتیب که مشتریان در صورت تامین مدارک و طی مراحل قانونی تنها مجبورند یکی از راه های اعلام شده از سوی بانک را برای دریافت تسهیلات انتخاب نمایند و سودی قطعی را به بانک بپردازند.

بانک ایران زمین برای عبور از این شرایط و ایجاد امکانی تازه برای مشتریان خود از طرح تسهیلاتی انتخاب رونمایی نموده که از دی ماه سال جاری اجرای آن شروع شده و فعلا طبق اعلام بانک تا یک سال اجرای آن ادامه خواهد داشت.

بانک ایران زمین در جهت مشتری مداری و اجرای طرح بانکداری باز اعلام نموده که تسهیلات انتخاب با گزینش خود مشتریان اجرایی خواهد شد و طبق شرایطی که آنها اعلام می نمایند بانک تسهیلات را اعطا خواهد نمود.

بر اساس برنامه ریزی اجرا شده، مشتریان باید سپرده ای را در بانک افتتاح نمایند که حداقل مبلغ آن پنج میلیون تومان خواهد بود. البته این سپرده از سوی بانک بسته نمی گردد و امکان برداشت و واریز از آن وجود خواهد داشت.

این تسهیلات تا سقف 100 میلیون تومان پرداخت می گردد و بانک اعلام نموده که متقاضیان می توانند سود سالانه آن را بین 10 تا 18 درصد انتخاب نمایند و در این بازه، سود را پرداخت نمایند.

بعلاوه بانک ایران زمین اعلام نموده که حداقل مدت رسوب سپرده کوتاه مدت سه ماه خواهد بود و حداکثر مدت زمان استفاده از میانگین ایجاد شده به منظور دریافت تسهیلات نیز دو ماه است. سایر شرایط افتتاح سپرده و تسهیلات طبق قرارداد و در زمان پرداخت وام به مشتریان اعلام خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت بانک ایران زمین به نشانی اینترنتی www.izbank.ir و یا یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و بعلاوه در صورت احتیاج به توضیحات بیشتر با شماره 02124809 مرکز ارتباط با مشتری بانک تماس حاصل نمایند.

بعلاوه بانک ایران زمین در سایت خود محاسبه گری را قرار داده که مشتریان می توانند با استفاده از آن مقدار تسهیلات دریافتی را در قبال میانگین ایجاد شده در مدت زمان باز کردن سپرده تعیین نمایند.

بانک ایران زمین به عنوان یکی از بانک های پیشرو در زمینه بانکداری نوین، خدمات متعدد حضوری و غیر حضوری را برای مشتریان خود در ماه های گذشته فعال نموده و در زمینه ارائه تسهیلات نیز گزینه های متعددی را فعال نموده است که در میان آنها طرح تسهیلاتی انتخاب با توجه به اینکه به مشتری این امکان را می دهد که جزییات وام خود و برنامه ریزی برای دریافت آن را شخصا انتخاب کند، مورد استقبال متقاضیان قرار گرفته و احتمالا در ماه های به جای مانده از اجرای طرح، اطلاعات تکمیلی بیشتری نیز در این چارچوب در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 9652

به "با شرایط دلخواه از بانک ایران زمین وام بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شرایط دلخواه از بانک ایران زمین وام بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید