بازی Guilty Gear: Strive بهار آینده روی ایکس باکس عرضه می گردد

به گزارش مجله هاستفا، شرکت آرک سیستم (Arc System) سازنده بازی گیلتی گیر: استرایو (Guilty Gear Strive) گفت که این بازی را بهار سال آینده برای کنسول های مایکروسافت عرضه خواهد نمود. همینطور اینکه این بازی روی سرویس گیم پس حضور خواهد داشت. در حال حاضر این بازی روی کنسول های پلی استیشن و کامپیوتر در دسترس است.

بازی Guilty Gear: Strive بهار آینده روی ایکس باکس عرضه می گردد

بازی گیلتی گیر: استرایو یکی از فزونین عناوین در سبک فایتینگ است. این بازی با ظاهر انیمه گونه ای که دارد به فزونین نحو اکشن را نمایش می دهد. به همین علت هر ضربه شما کاملاً دقیق و بسیار رضایت بخش است. در گیلتی گیر شما با چندین کرکتر روبرو خواهید شد. هر کدام دارای داستان و توانایی های مخصوص خود بوده که باعث می گردد تنوع گیم پلی بازی بسیار زیاد باشد. به همین علت این بازی یکی از فزونین عناوین عرضه شده در سال 2021 هم بود.

داستان بازی گیلتی گیر هم بسیار خوب ساخته شده است. در اصل بر خلاف عناوین فایتینگ دیگر که به داستان اهمیت کمتری می دهند، گیلتی گیر یک داستان بسیار جالب و خوب را دارد. چیزی که باعث می گردد گیلتی گیر از عناوین فایتینگ دیگر متمایز باشد.

حال عرضه گیلتی گیر روی کنسول های ایکس باکس باعث خواهد شد تا تعداد کاربران آن هم به شدت زیادتر گردد. حضور این بازی روی سرویس گیم پس نیز بسیار جالب است. در اصل مایکروسافت در کوشش است تا به فزونین نحو از سرویس گیمینگ اشتراکی خود حمایت کند. این روند باعث خواهد شد تا این سرویس فزونی خود را همچنان حفظ کند.

یکی از موارد جالبی که جایش در گیلتی گیر خالی است، کراس پلی (Cross Play) است. این قابلیت به بازیکنان روی پلتفرم های مختلف اجازه خواهد داد تا با یکدیگر بازی را تجربه نمایند. وجود این سیستم باعث خواهد شد تا رقابت بیشتر شده و تجربه این بازی چندین برابر لذت بخش تر باشد. اینطور که به نظر می رسد این قابلیت هنوز در برنامه تیم سازنده نیست ولی به احتمال زیاد در به روزرسانی های بعدی عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مهر 1401 بروزرسانی: 1 مهر 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10878

به "بازی Guilty Gear: Strive بهار آینده روی ایکس باکس عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Guilty Gear: Strive بهار آینده روی ایکس باکس عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید