بازی های کوتاه برای نوروز: Superhot

به گزارش مجله هاستفا، در این روزهای تعطیل امکان دارد که شما عصبانی بشوید. حال می خواهد مهمانی باشد که شما به آن علاقه نداشته باشید یا اتفاقاتت دیگر. حال اگر شما عصبانی باشید، یک بازی می تواند به شدت به شما یاری کند. در این میان چیزهای بسیاری هستند که شما می توانید تجربه کنید اما یکی از آن ها می درخشد. سوپرهات (SuperHot) یکی از عناوین به شدت خلاقانه در زمینه کشت و کشتار است. این بازی به حدی زیبا و خلاقانه است که شما باید آن را امتحان کنید.

بازی های کوتاه برای نوروز: Superhot

بازی سوپرهات در سبک اول شخص شوتر و اکشن است. هدف شما در این بازی این است که دشمنان خود که به رنگ قرمز هستند را از بین ببرید. دشمنان حالت شیشه ای داشته و به نوعی می شکنند. اینکه شما چگونه دشمنانتان را از بین می برید به طور کامل به خودتان بستگی دارد. همین موضوع این بازی را به شدت مجذوب کننده می نماید. به طور کوتاه شما می توانید جان ویک باشید. با شمشیر گلوله را نصف نموده و از طرفی آن را به سمت دشمنان پرتاب کنید. تفنگ را برداشته با آن دو نفر ره بکشید و به سمت نفر سوم آن را پرتاب کنید. سپس اسلحه نفر سوم را برداشته و با آن نفر چهارم را بکشید. اینکه چگونه مراحل را به پیش ببرید به طور کامل به شما بستگی دارد.

شرح داستان سوپرهات هم بسیار سخت است. با این حال این بازی به طرز عجیبی شما را درگیر خواهد نمود. شما به طور دائم منتظر این هستید تا ببینید در ادامه چه خواهد شد. به طور کلی بازی هم بسیار کوتاه است. شما به راحتی می توانید آن را در کمتر از 1 روز به اتمام برسانید. دقت کنید که کوتاه بودن بازی به معنای ساده بودن آن نیست. بعضی از چالش ها در این بازی بسیار سخت بوده و شما باید بسیار خلاقانه در آن ها عمل کنید. به هر روی سوپرهات یکی از برترین عناوین ساخته شده در سبک اول شخص شوتر است. اگر در پی یک بازی مفرح و خلاقانه هستید که خشم شما را خالی کند، سوپرهات مخصوص شماست.

نام بازی: SUPERHOT

تهیه کننده: Superhot Team

سازنده: Superhot Team

سبک: اکشن اول شخص

پلتفرم: پلی استیشن 4، پلی استیشن وی آر، ایکس باکس وان، کامپیوتر، نینتندو سوییچ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10068

به "بازی های کوتاه برای نوروز: Superhot" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های کوتاه برای نوروز: Superhot"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید