انهدام باند زورگیری در کرمانشاه

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/کرمانشاه جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند زورگیری خشن در کرمانشاه و دستگیری پنج عضو آن شامل سه مرد و دو زن اطلاع داد.

انهدام باند زورگیری در کرمانشاه

سرهنگ جمال سلمانی گفت: پس از وصول چند فقره شکایت از سوی تعدادی راننده که مورد زورگیری نهاده شده بودند، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار نهاده شد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سلمانی ادامه داد: عمده این افراد در شکایات خود عنوان می کردند که خانمی را به عنوان مسافر سوار نموده و مقداری جلوتر مرد جوان حدودا 25 ساله ای که همان جهت خانم را اعلام نموده بود نیز سوار می کردند.

سلمانی توضیح داد: رانندگان شاکی عنوان می کردند این فرد پس از سوار شدن به بهانه اینکه خواهرش را سوار خودرویمان نموده ایم با اسپری فلفل و حتی سلاح سرد به ما حمله ور شده و به زور ما را به داخل منزلی می کشانده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: طبق اظهارات افراد شاکی، زمانی که آنها وارد منزل اعضای باند می شدند، از سوی سه مرد دیگر مورد ضرب و شتم نهاده شده و اموالشان به سرقت می رفت.

وی گفت: وزرگیران خشن حتی بعضی از طعمه های خود را مجبور می کردند که با اقوام و آشنایانشان تماس گرفته و به بهانه اینکه احتیاج فوری و ضروری به پول دارند، مقداری را به کارت آنها واریز کند.

سلمانی اضافه کرد: انتقال سند خودرو به شکل قولنامه ای و دریافت سفته سفید امضا از قربانیان از دیگر اقدامات اعضای این باند بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران کلانتری حافظیه تحقیقات گسترده خود را شروع و توانستند مخفیگاه اعضای باند که یکی در شهرک جعفرآباد و دیگری در شهرک چغاگلان ده پهن بود را شناسایی نمایند.

وی گفت: ماموران پس از کسب مجوز قضایی و با رعایت حقوق شهروندی همسایه ها، در عملیاتی منسجم وارد مخفیگاه اعضای باند شده و پیروز به دستگیری پنج عضو آن متشکل از سه مرد و دو زن شدند.

سلمانی همچنین با اشاره به فرار یکی از اعضای باند، از شناسایی وی و کوشش برای دستگیریش اطلاع داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در این عملیات گسترده، ماموران پیروز به کشف یک قبضه اسلحه پران، 25 عدد فشنگ، شش قبضه شمشیر، یک اسپری دفاع شخصی و یک دستگاه خودروی پژو 405 متعلق به اعضای باند شدند.

وی گفت: همچنین در جستجو از مخیگاه های باند زورگیری، سه عدد سفته سفید امضا، سه عدد کارت ملی، هفت عدد کارت سوخت و تعدادی دیگر از اموال مسروقه متعلق به افراد شاکی کشف شد.

سلمانی در انتها، مبارزه با جرائم خشن و مجرمانی که با رفتار خود باعث ایجاد ناامنی می شوند را از اولویت های پلیس برشمرد و گفت: این افراد نهایتا در چنگال قانون گرفتار و به سزای اعمال ناشایست خود می رسند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3097

به "انهدام باند زورگیری در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام باند زورگیری در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید