انتخاب کابینت کرم شکلاتی [درست یا غلط]

به گزارش مجله هاستفا، کابینت کرم شکلاتی یکی از رنگ های بسیار محبوب بوده که از سال های متمادی مورد استفاده کاربران، طراحان داخلی و مشتریان قرار می گرفته است. کابینت کرم شکلاتی یکی از انواع رنگ هایی است که در سبک های سنتی و کلاسیک بیشتر از سایر سبک ها به کار می رود و حالتی رسمی را به فضای داخلی شما القا می نماید.

انتخاب کابینت کرم شکلاتی [درست یا غلط]

انتخاب کابینت کرم شکلاتی

گستردگی رنگ کابینت کرم شکلاتی

کابینت کرم شکلاتی یکی از رنگ های بسیار محبوب بوده که از سال های متمادی مورد استفاده کاربران، طراحان داخلی و مشتریان قرار می گرفته است. کابینت کرم شکلاتی یکی از انواع رنگ هایی است که در سبک های سنتی و کلاسیک بیشتر از سایر سبک ها به کار می رود و حالتی رسمی را به فضای داخلی شما القا می نماید. این مدل از کابینت سبب می گردد تا همه چیز ساده و گرم و صمیمی به نظر برسد. از طرف دیگر کابینت کرم شکلاتی، قابلیت تطبیق و هماهنگی با هر نوع رنگ دیگر را دارد؛ کرم و شکلاتی به حدی سایه های مختلف را در خود جای می دهد که به راحتی با رنگ های زیادی می تواند تکمیل گردد. کرم شکلاتی می تواند درجات مختلفی از کرمی، قهوه ای، نارنجی، قرمز و هر رنگ دیگری در این درجات و یا حتی درجات دیگری که فکرتان نیز به آن نمی رسد، را پوشش دهد. بنابراین اگر از کابینت کرم شکلاتی برای چیدمان و دکوراسیون آشپرخانه خود استفاده کردید، برای دکوراسیون و تزئین وسایل پذیرایی مثل پرده ها، مبل ها، وسایل آشپرخانه ، میز و جایگاه ها و… انتخاب های گسترده ای در پیش رویتان وجود دارد.

قیمت خرید41 مدل کنسول بازی حرفه ای [ PS4 Xbox ] در بازار تهران

کاربردهای رنگ کابینت کرم شکلاتی

برای مثال اگر از کابینت کرم شکلاتی استفاده کردید، برای دیوارها می توانید از رنگ های سفید، طرح هایی مانند سنگ و… به کار ببرید تا کابینت های شما جلوه بیشتر و زیباتری داشته باشند. این دو رنگ یعنی کرم و شکلاتی، از سالیان پیش رنگ هایی هستند که به صورت یک زوج در کنار هم بهترین تأثیر و زیبایی را دارند. از جمله تأثیراتی که می توانیم به آن اشاره کنیم این است که، ترکیب این دو رنگ در محیط آشپرخانه باعث ایجاد گرما و جذابیت خاصی می گردد و محیط بسیار مناسبی را برای آشپزی کردن و غذا خوردن به وجود می آورد. کابینت کرم شکلاتی رنگ روشنی است که برای فضاهایی که نور کافی و مناسب ندارند، یکی از گزینه های اصلی به شمار می رود؛ چرا که بسیاری از افراد از کاربرد رنگ های سفید خالی چندان شاد نمی شوند؛ در نتیجه کابینت کرم شکلاتی باعث می گردد تا نور به مقداری زیادی بازتاب پیدا نموده و فضای داخلی مورد نظر شما را درخشان و نورانی کند.

خرید 41 مدل هدفون بی سیم حرفه ای [ مدل های سال جاری ] با تخفیف

رنگ هایی که کابینت کرم شکلاتی را تقویت می نمایند

رنگ های گرم در کنار کابینت کرم شکلاتی

اگر کابینت کرم شکلاتی را برای چیدمان فضای داخلی خود انتخاب نموده اید، در زیر رنگ هایی به شما معرفی می گردد که در ترکیب با این رنگ از کابینت، بسیار جذاب و دلنشین به نظر می رسند.

قرمز: با استفاده از رنگ قرمز روشن در کنار کابینت کرم شکلاتی، درجات گرم این رنگ از کابینت، را بیرون بیاورید و آن را جلوه ببخشید. این دو رنگ به خوبی یکدیگر را تکمیل می نمایند، چرا که رنگ قرمز به سطوح کرم شکلاتی، گرمی دلپذیری می بخشد.

نارنجی: نارنجی در چرخه رنگ، همیشه احساس هیجان، انرژی و تحرک را منتقل می نماید. با کاربست این رنگ به فضای مورد نظر خود انرژی ببخشید. این رنگ همچنین سبب می گردد تا کابینت کرم شکلاتی شما ساده و مینیمالیستی در فضای آشپزخانه به نظر برسند.

رنگ های خنثی در کنار کابینت کرم شکلاتی

سیاه و سفید: با یاری سنگ مرمرهایی به رنگ سیاه و سفید، تضادی با رنگ کابینت کرم شکلاتی ایجاد کنید. ترکیب این رنگ ها بسیار مدرن و امروزی و در عین حال ساده و مینیمال است. با کاربرد رنگ سیاه و سفید، گرمای رنگ کرم شکلاتی را می توان تشدید کرد.

سفید: اگر در آشپزخانه تان به دنبال یک ظاهر تمیز، آراسته و تازه هستید؛ از اینکه رنگ های خود را به صورت خنثی نگه دارید، به هیچ عنوان نترسید. کابینت کرم شکلاتی خود را می توانید بر روی زمینه ای از سرامیک، سنگ و یا… سفید نصب کنید و از درخشش و جلوه بیشتر این رنگ لذت ببرید. حتی می توانید سبک کلی وسایل آشپزخانه را سفید انتخاب کنید. کابینت کرم شکلاتی به تنهایی جلوه خاص خود را به وجود می آورد.

رنگ های سرد در کنار کابینت کرم شکلاتی

آبی: اگر می خواهید کابینت کرم شکلاتی شما احساسی جذاب، مدرن و امروزی به شما بدهد، آبی رنگ ایده آل شما خواهد بود. آبی در طیف رنگ ها، در درجه خنک قرار گرفته است و بنابراین با کابینت کرم شکلاتی شما مکمل می گردد.

سبز روشن: کابینت کرم شکلاتی از آن رنگ هایی است که می توانید بسیاری از رنگ ها را جسورانه در کنار آن ها به کار ببرید. سبز روشن یا پسته ای یکی از این رنگ هاست که در انتخاب آن تردید نکنید. این رنگ باعث ایجاد فضای آرامش و خنک در کنار این رنگ از کابینت می گردد. در این حالت میتوانید از گیاهان نیز برای تزئین اضافی در کنار کابینت یاری بگیرید.

خرید 39 مدل محافظ برق هوشمند [چند راهی برق حرفه ای ] با تخفیف

منبع: اتاق
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4060

به "انتخاب کابینت کرم شکلاتی [درست یا غلط]" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب کابینت کرم شکلاتی [درست یا غلط]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید