امروز مرا بخوان

به گزارش مجله هاستفا، همین موقع ها که احتمالا برخی ها از خواب آلودگی چشم هایشان را می مالند و خمیازه می کشند و به پاسخ پرسش های برگه امتحانی فکر می نمایند، من دارم به سال های درس و مدرسه که گذشته است و فقط یک کارنامه از آن روزها به یادگار دارم می اندیشم.

امروز مرا بخوان

خبرنگاران؛ دوچرخه- محدث تک فلاح(دبیر دوچرخه): هر روز صبح که از خواب بیدار می شوم شوقی در دل دارم. وقتی برای خروج از منزل برنامه های روز را مرور می کنم کلی انرژی و هیجان دارم. صبح ها رایانه روی میزم را که روشن می کنم، اولین پنجره باز شده آن را مرورگر وب انتخاب می کنم. صفحه رایانامه های [email protected] که به صورت پیش فرض انتخاب شده برایم باز است و پیغام های پرمهر شما را می بینم.

از درخواست نوشتن متن برای دوچرخه تا ارسال نمونه کارهای قبلی و درخواست راه های دیگر ارتباطی. خوش به حال روح من! چه صبحانه ای دارد همین ابتدای صبح.

در این روزها که هواداران پرسپولیس در فضا هستند و استقلالی ها هم ثانیه شماری نتیجه دادن جام حذفی را دارند، تا شاید قهرمانی در آن جام تلخی از دست دادن جام لیگ برتر را بشورد و ببرد، با یک پاس رونالدینیویی از حال خوب پیغام های شما می روم به فضای درس و مدرسه و امتحان و... آخ آخ آخ. یکی نیست بگوید بیکاری ما را یاد امتحان می اندازی؟

همین موقع ها که احتمالا برخی ها از خواب آلودگی چشم هایشان را می مالند و خمیازه می کشند و به پاسخ پرسش های برگه امتحانی فکر می نمایند، من دارم به سال های درس و مدرسه که گذشته است و فقط یک کارنامه از آن روزها به یادگار دارم می اندیشم.

چه حیف که روزهای سرکلاس نشستن تمام شد و روزهای امتحان بده و برگرد خانه آغاز شد. فصل امتحان ها آغاز شده و احتمالا امتحان یکی دوتا از درس ها را هم داده اید. امتحان هایی زیر باد کولر همراه با حسی مخلوط از بغض و لبخند و بی قراری.

از یک طرف خوشحالید که سال جاری دارد تمام می گردد و از این به بعد باید به فکر این باشی که کلاس چندم بودی یا می خواهی بروی به سال چندم متوسطه...؟

از سوی دیگر هم با خودت می گویی این ایام امتحانات چرا دیر می گذرد؟ کلی از تابستان و برنامه هایی که با رفقا ریختید و قرارمدارها و وقت گذرانی ها و کلاس ها و کتاب ها و... خلاصه یک عالمه کار نکرده که منتظرت مانده اند را برای خودت مرور می کنی.

باد کولر که به صورتت می خورد، از فکر و خیال درمی آیی و می بینی تازه دومین(یا سومین) امتحانت را داده ای و حالا حالاها باید درس بخوانی تا سال جاری به خیر بگذرد. البته اگر گوشی و بازی و رفقا بگذارند که درسی هم خوانده گردد. رفیق عزیز دوچرخه! در این ایام فشرده و پرهیاهوی امتحانات، در حد یک میان وعده خستگی درکن مطالعاتی، امروز با دوچرخه همراه شو.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 خرداد 1402 بروزرسانی: 3 خرداد 1402 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 12223

به "امروز مرا بخوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز مرا بخوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید