ارسال 130 مقاله به کنگره بین المللی انجمن جراحی مغز و اعصاب ایران

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، اسماعیل فخاریان عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری کنگره بین المللی انجمن جراحی مغز و اعصاب ایران برای اولین بار در کاشان گفت: از مجموع 130 مقاله رسیده، 108 مقاله مورد پذیرش قرار گرفته است.

ارسال 130 مقاله به کنگره بین المللی انجمن جراحی مغز و اعصاب ایران

وی با بیان اینکه علاوه بر جراحان و متخصصین داخلی، نمایندگانی از کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان و ترکیه هم در این کنگره حضور دارند، ابراز داشت: از مجموع مقالات پذیرش شده، 66 مقاله در قالب سخنرانی و 42 مقاله در قالب پوستر ارائه می گردد.

مدیر مرکز تحقیقات تروما دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه هدف اصلی از برگزاری این کنگره بهره گیری از تجارب ارزشمند جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات در سطح ملی و بین المللی است، توضیح داد: معرفی رویکردهای جدید تشخیصی و درمانی در حیطه های مختلف جراحی مغز و اعصاب از دیگر اهداف برگزاری این کنگره است.

ارسال 12 مقاله دانشجویی به دبیرخانه کنگره

وی با اشاره به اینکه 12 مقاله در بخش دانشجویی به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است، اضافه نمود: برای اولین بار در طول برگزاری کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب ایران به منظور ارج نهادن به زحمات و کوشش های بی دریغ دکتر رحمت به عنوان یکی از بنیانگذاران جراحی اعصاب در ایران، این جایزه به سه مقاله برتر اهدا می گردد.

فخاریان با بیان اینکه سالانه بیش از یک هزار جراحی اعصاب در کاشان انجام می گردد، اضافه نمود: دانشگاه علوم پزشکی کاشان با توجه به در دسترس بودن و همچنین کیفیت مناسب خدمات در بخش جراحی اعصاب در صندلی مطلوبی در کشور واقع شده است.

تربیت دستیار تخصصی جراحی اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی کاشان

وی با اشاره به مرکز تربیت دستیار تخصصی جراحی اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه نمود: کاشان تنها شهرستان غیر مرکز استان در ایران است که در آن دستیار تخصصی جراحی اعصاب تربیت می گردد.

رییس مرکز تحقیقات تروما دانشگاه علوم پزشکی کاشان از حضور مداوم و شبانه روزی پزشکان و همچنین دستاران تخصصی جراحی اعصاب در مراکز درمانی کاشان سخن گفت و ابراز داشت: حضور پیوسته این پزشکان باعث ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در بخش جراحی اعصاب شده است.

گلایه از برخی دستگاه های اجرایی بابت ارائه برخی از آمارهای غیر علمی

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گلایه از برخی از دستگاه های اجرایی شهرستان برای ارائه برخی آمارها توضیح داد: برخی آمارهای ارائه شده توسط برخی از دستگاه های اجرایی فاقد هرگونه پشتوانه علمی و تحقیقاتی است و در ارائه این آمار به خصوص در بخش تصادفات هیچ گونه هماهنگی با مرکز تحقیقات تروما دانشگاه که یک مرکز تحقیقاتی و علمی در این زمینه است، نمی گردد.

فخاریان با بیان اینکه تا حدود چهار سال پیش به ازای هر 11 روز در کاشان یک نفر در اثر تصادفات موتور سیکلت فوت می شد، بیان داشت: 50 درصد مرگ و میر ناشی از تصادفات در صحنه و 50 درصد دیگر در بیمارستان ها اتفاق می افتد.

لازم به ذکر است کنگره بین المللی جراحی مغز و اعصاب ایران با همکاری مشترک مرکز تحقیقات ترومای دانشگاه علوم پزشکی کاشان و انجمن علمی جراحان مغز و اعصاب از اول تا سوم آبان ماه در کاشان برگزار می گردد.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2065

به "ارسال 130 مقاله به کنگره بین المللی انجمن جراحی مغز و اعصاب ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال 130 مقاله به کنگره بین المللی انجمن جراحی مغز و اعصاب ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید