شروع بکار مجهزترین بیمارستان توریست درمانگر در تهران

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، همزمان با میلاد نبی مکرم اسلام(ص)، این مرکز درمانی در فضایی بالغ بر 31 هزار متر مربع زیربنا، حدود 300 تخت بستری، 18 اتاق عمل، هزار متر مربع اورژانس همراه با 28 تخت بستری در 8 طبقه با تخصص ­های مختلف، با حضور مسئولان کشوری، در غرب تهران افتتاح شد.

شروع بکار مجهزترین بیمارستان توریست درمانگر در تهران

دکتر سید غلامرضا فنایی رئیس بیمارستان عرفان نیایش، گفت: بهره ­گیری از جدیدترین ابزار و تجهیزات روز دنیا همگام با فناوری نوین پزشکی در بخش ­های مختلف و اتاق­ های عمل، همچنین استفاده از متدهای توسعه یافته تصویربرداری پزشکی، MRI، CT-Scan، رادیوتراپی، آنژیوگرافی قلب و عروق مغز، دیالیز و... در این بیمارستان محقق شده است. همچنین دستگاه پیشرفته MRI مجهز به سیستم ویدئویی تصویربرداری برای نخستین بار در این بیمارستان راه ­اندازی شد.

وی اضافه نمود: اتاق های عمل مجهز به دستگاه ­های لاپاراسکوپی جهت اعمال جراحی درون بین، میکروسکوپ مدرن و پیشرفته جراحی ­های مغز و اعصاب بوده، همچنین بخش رادیوتراپی پیشرفته با دستگاه های نوین سرطان درمانی برای نخستین بار در این بیمارستان راه ­اندازی شد.

فنایی گفت: بخش درمان ناباروری و IVF، با توانایی معین جنسیت و ارزیابی و غربالگری امراض وراثتی با امکان حذف موارد مبتلا (تصفیه ژنتیکی) نیز فعالیت خود را شروع کرد.

وی اضافه نمود: توریست درمانی در دو جنبه با هدف پذیرش و درمان بیماران منطقه، همچنین اعزام پزشک و متخصص به سایر نقاط دنیا و کشورهای منطقه بویژه کشورهای عربی و عمان با هدف تقویت گردشگری سلامت، بخشی از محورهای اصلی راه­ اندازی این مرکز درمانی محسوب می ­شود.

رئیس بیمارستان با اشاره به اینکه در تورهای درمانی - گردشگری، بیماران از فرودگاه تحویل گرفته شده و پس از طی جهت درمان و دوره نقاهت همچنین سفر سیاحتی و زیارتی داخلی به کشور خود بازگردانده می­ شوند، گفت: مذاکرات مثبتی نیز با کشور اوکراین و آذربایجان برای درمان بعضی بیماران و حتی اعزام پزشک انجام شده است.

وی از طراحی و اجرای سامانه­ های مراقبتی و اعتباربخشی اطلاع داد و اضافه نمود: دریافت گواهینامه اعتباربخشی با درجه Diamond (الماس) از شرکتACI کانادا به عنوان نخستین مرکز درمانی کشور و دومین بیمارستان در دنیا، دریافت گواهینامه گردشگری سلامت از وزارت بهداشت، دریافت چندین مدال از کشور بلژیک در مورد خدمات رسانی و نوآوری در درمان از افتخارات حرفه ای ما محسوب شده و همچنین در این راستا از کشور انگلستان در مورد کیفیت خدمات ­رسانی پزشکان و پرسنل به بیماران نیز مدال دریافت نموده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 784

به "شروع بکار مجهزترین بیمارستان توریست درمانگر در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بکار مجهزترین بیمارستان توریست درمانگر در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید