CAS اسامی باشگاه های خواهان پابرجا ماندن مجازات منچسترسیتی را فاش کرد

به گزارش مجله هاستفا، دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) تأیید کرد که 9 باشگاه لیگ برتری خواهان پابرجا ماندن محرومیت دو ساله منچسترسیتی از شرکت در رقابت های اروپا شده بودند.

CAS اسامی باشگاه های خواهان پابرجا ماندن مجازات منچسترسیتی را فاش کرد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) حدس ها در مورد تلاش چندین باشگاه انگلیسی برای حفظ مجازات منچسترسیتی به خاطر نقض قانون بازی جوانمردانه مالی یوفا را تأیید کرد.

CAS ماه گذشته محرومیت دو ساله منچسترسیتی از شرکت در تمامی رقابت های اروپایی تحت نظارت یوفا از جمله لیگ قهرمانان را لغو کرد، اما مشخص نشد که چرا جریمه نقدی این تیم پابرجا ماند که همین موضوع خود بر جنجال ها درباره تصمیم این سازمان افزود. در این میان مربیان برخی از تیم ها مانند یورگن کلوپ در لیورپول و ژوزه مورینیو در تاتنهام تصمیم دادگاه حکمیت در ورزش را شرم آور و رقم زننده یک روز بد برای فوتبال دانستند.

طبق ادعای شبکه اسکای اسپورت، دادگاه حکمیت در ورزش تأیید کرده پس از فرجام خواهی منچسترسیتی برای لغو مجازات یوفا، باشگاه های آرسنال، برنلی، چلسی، لسترسیتی، لیورپول، منچستریونایتد، نیوکاسل، تاتنهام و ولورهمپتون با ارسال نامه هایی جداگانه به این سازمان خواهان پابرجا ماندن محرومیت دو ساله سیتی شده اند، درخواستی که در نهایت به آن ترتیب اثر داده نشد.

در حالی که درخواست تیم هایی مانند آرسنال، چلسی، لسترسیتی، لیورپول، منچستریونایتد، تاتنهام و ولورهمپتون به عنوان تیم های دارای شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا منطقی به نظر می رسد، تقاضای تیم های برنلی و نیوکاسل که هیچ شانسی برای راهیابی به رقابت های اروپای نداشتند، به نوبه خود جالب است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4725

به "CAS اسامی باشگاه های خواهان پابرجا ماندن مجازات منچسترسیتی را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "CAS اسامی باشگاه های خواهان پابرجا ماندن مجازات منچسترسیتی را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید