7 هتل لاکچری در تونس

به گزارش مجله هاستفا، اقامت در کوچکترین کشور آفریقایی با فرهنگ و تمدن اعجاب انگیز، می تواند مثل یک داستان افسانه ای باشد. داستانی که با هتل های رویایی تونس کامل می گردد و شما را به معماری، میزبانی و تجربه ای دعوت می نماید که شبیه هیچ جای دیگری نیست. در اینجا از مجذوب کننده ترین هتل های تونس برایتان گفته ایم. اگر دوست دارید در تور تونس خبرنگاران شرکت کنید و اطلاعات بیشتری درباره این کشور داشته باشید، این مطلب را از دست ندهید.

7 هتل لاکچری در تونس

رزرو هتل در تونس

با افزایش شمار گردشگران بین المللی در تونس، هتل های لوکس جدیدی در مرکز تونس و در امتداد خط ساحلی شمال آفریقا افتتاح شده است. چه بخواهید در یک استراحتگاه ساحلی مجلل اقامت کنید یا یک هتل بوتیک سنتی تر را ترجیح دهید، احتمالا معیارهایی را برای اقامت خود در نظر گرفته اید. مثلا ممکن است نرخ یک هتل خیلی مقرون به صرفه باشد اما فاصله آن تا جاذبه های اصلی مثل بافت شهری، موزه ها و بازارها آنقدر زیاد است که هر بار باید مبلغ زیادی را به عنوان هزینه رفت و آمد بپردازید. از سوی دیگر، بعضی هتل ها به خاطر داشتن استخرها و مجموعه های آبی لاکچری شان گرانترن. پس اگر اهل استخر و آفتاب گرفتن نباشید، اقامت تان در این مدل هتل ها هم زیاد به دردتان نخواهد خورد. آنچه مهم است، اولویت ها و نگاه شما به اقامتگاه است. اگر دوست دارید یک صبحانه مفصل بخورید، در برنامه های اختصاصی هتل ها شرکت کنید، جای تان امن باشد و ناگهان زیر بالش تان یک حشره پیدا نکنید، باید خیلی خوب درباره هتل های مورد نظرتان تحقیق کنید و یا کار را به یک آژانس معتبر که در برگزاری تور تونس تبحر دارد، بسپارید. ما هم در اینجا برایتان از هتل های مجذوب کننده تونس گفته ایم که شاید در فهرست هتل های مورد علاقه تان باشند و بخواهید پیش از تصمیم نهایی، چیزهای بیشتری درباره آنها بدانید. برای رزرو هتل در تونس، دریافت ویزای تونس و دیگر اطلاعات، با ما در خبرنگاران به شماره 02141663000 تماس حاصل بفرمایید.

1- هتل چهار فصل تونس (Four Seasons Hotel Tunis)

این هتل ساحلی درست خارج از شهر در خلیج تونس و در محله مجلل Gammarth واقع شده است. از اینجا، به راحتی می توانید به منطقه تجاری مرکز شهر و بخش قدیمی شهر، رفت و آمد کنید. بعلاوه به خرابه های باستانی کارتاژ و شهر زیبای آبی و سفید Sidi Bou Said دسترسی آسانی دارید. این هتل نمایی معاصر از معماری عربی را در میان باغ هایی که رو به دریا هستند، به نمایش گذاشته است. خود هتل نیز یک مجموعه بی نظیر و دلرباست. مسیرهای پیاده روی مملو از نخل های سر به فلک کشیده ای هستند که شما را به استخرهای سرپوشیده و روباز، یک حمام و اسپا، دو زمین تنیس و مجموعه ای از رستوران ها و بارها که بر طعم های مدیترانه ای تمرکز دارند، می رسانند.

2- هتل رزیدنس تونس (The Residence Tunis)

هتل رزیدنس تونس در خلیج تونس واقع شده است. این هتل از نزدیک شهر است و بهخاطر نزدیکی به آب، از زیبایی سواحل درخشان تونس نیز لذت می برد. در هتل رزیدنس تونس، می توانید میراث عربی-اندلسی این کشور را ببینید که چگونه عناصر لوکس و مدرن، با هم ترکیب شده اند. این هتل مجلل و زیبا، می توانید از باغ، دریا یا استخر لذت ببرید. سپس به اسپای وسیع تالاسو که در قاره آفریقا بی نظیر است، بروید. بعد هم به زمین گلف 18 حفره ای که به وسیله رابرت ترنت جونز II طراحی شده است، سری بزنید. سپس بین ستون ها و طاق های رستوران مدیترانه ای LOlivier و اتاق غذاخوری تونسی معتبر El Dar شام بخورید. چه چیزی می تواند از این زیباتر و رویایی تر باشد؟ به خصوص اگر در پی یک مقصد خاص برای ماه عسل یا سالگرد ازدواج باشید و بخواهید در آرامش و زیبایی از تعطیلات خود لذت ببرید.

3- هتل دار الجلد و اسپا (Dar El Jeld Hotel and Spa)

این هتل و اسپا بوتیک مجلل در بخشی از میراث جهانی یونسکو واقع شده است. در طی بازسازی های صورت گرفته، معماری آن تبدیل به مجموعه بی نظیر و متفاوت شده است. حیاط داخلی این هتل مجلل تونس، تنها به 16 سوئیت منتهی می گردد. بعد هم نوبت باغی آرام با رایحه درختان لیمو، حمام و اسپا با تزئینات موزاییک و مرمر است. برای صرف غذا در رستوران سنتی تونسی دار الجد، که در خانه ای معمولی به سبک کهن است، به حیاطی می رسید که نورش را از شمع های مجلل می گیرد. اگر هم دوست داشته باشید، می توانید به رستوران و بار روی پشت بام با منظره شهر قدیمی و منوی غذاهای بین المللی بروید و در تور تونس خبرنگاران از زیباترین ها و خاص ترین ها لذت ببرید.

4- هتل لا ویلا بلو تونس (La Villa Bleue)

در پی یک تجربه ناب از گذراندن زمان در تونس هستید؟ این هتل بوتیک که در محله زیبای سید بو سعید واقع شده است، درست خارج از شهر و در خلیج تونس قرار گرفته است. اینجا می تواند شما را به یک تجربه اصیل و منحصر به فرد برساند. ویلایی که با سبک معماری، فضای داخلی شیک، مبلمان مدرن، جزئیات طرح دار و بالکن های مشرف به دو استخر هتل و دریا، اقامتی متفاوت را در تونس به شما هدیه خواهد داد. این هتل دارای یک حمام و اسپا، (علاوه بر دو استخر) و یک رستوران با منظره دریا است که غذاهای تونس را سرو می نماید و یک پیشنهاد عالی برای شکم گردی در تونس است.

5- هتل شرایتون تونس (Sheraton Tunis Hotel)

هتل با 285 اتاق، یکی از بزرگترین هتل های تونس است و مناسب مسافرانی است که خواستار امکانات فراوانی هستند. اگر به تعطیلات طولانی رفته اید، وقت خود را در اینجا در مرکز تناسب اندام و آبگرم پیشرفته و غوطه ور شدن در استخرهای سرپوشیده و روباز بگذرانید. رستوران های این هتل هم واقعا عالی هستند. در اینجا می توانید غذاخوری سنتی تونسی Walima، رستوران مدیترانه ای LOliveraie و Azzurro که غذاهای ایتالیایی همراه با موسیقی زنده، ارائه می نماید را ببینید از صرف غذا در آنجا لذت ببرید.

6- هتل دار بن گسم (Dar Ben Gacem)

هتل دار بن گسم در یک خانه بازسازی شده متعلق به قرن هفدهم، متولد شده است. بوتیک هتی که داستانی برای گفتن دارد. هدف این هتل،همکاری با صنعتگران محلی و مشاغل کوچک در شهر، ایجاد تأثیر مثبت بر جامعه و در عین حال حفظ میراث فرهنگی تونس است. اتاق های هتل، به زیبایی با هنر و صنایع دستی تونسی تزئین شده اند. آشپزخانه هتل هم غذاهای محلی تازه و خانگی را عرضه می نماید. این هتل مجموعه ای از تجربیات خاص، مانند خوشنویسی عربی، آیین حمام و تورهای غذایی را هم ارائه خواهد نمود.

7- هتل مونپیک دو لاک تونیز تونس (Mövenpick Hotel du Lac)

اگر می خواهید به منطقه تجاری و ساحل دریاچه تونس نزدیک باشید، این هتل مخصوص شماست. این بدان معنی است که شما به راحتی به فرودگاه، شهرهای ساحلی و منظره ها شهر دسترسی دارید. این هتل اخیرا افتتاح شده و دارای عناصر طراحی معاصر با اتاق های مجلل، منظره دریاچه و رستوران هایی است که غذاهای کبابی و زنده پز ارائه می دهند. امکانات رفاهی شامل حمام و اسپا و البته استخر این هتل، می تواند سفرتان را رویایی تر کند.

در این مطلب به آنالیز 7 هتل مجذوب کننده در تونس پرداختیم. از بین این هتل ها کدام را بیشتر دوست داشتید؟ دوست دارید بیشتر درباره تور تونس، اقامتگاه ها، قیمت تور تونس، غذاهای تونسی، سوغات تونس و... بدانید؟ همکاران ما در بخش فروش تورهای خارجی خبرنگاران کنار شما هستند. کافی است با ما تماس بگیرید و اطلاعات تور مورد نظرتان را به صورت کامل به دست بیاورید.

منبع: دالاهو
انتشار: 23 دی 1401 بروزرسانی: 23 دی 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 11502

به "7 هتل لاکچری در تونس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 هتل لاکچری در تونس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید