6 آیتم ضروری که همواره در دکور منزل مد هستند

به گزارش مجله هاستفا، چیزهای مختلفی برای دکور خانه مد می شوند و بعد از مدتی از مد می افتند و دوباره پس از چند سال مد می شوند.

6 آیتم ضروری که همواره در دکور منزل مد هستند

نمی توان به راحتی گفت چه طرح ها و رنگ هایی را می توان در دکوراسیون منزل برای سال های طولانی در خانه خود حفظ کرد. اما وسایلی هم در دکور منزل هستند که همواره می توان از آن ها استفاده کرد. در این مطلب از خبرنگاران به معرفی وسایل همواره مد در دکور منزل می پردازیم.

آیتم های کلاسیک، آنتیک یا عتیقه

آیتم های کلاسیک همچون چمدانی قدیمی یا مبلمان و کنسولی قدیمی در دکوراسیون داخلی خانه هستند که در هر اتاقی می توان از آن ها استفاده کرد. این وسایل با آوردن احساسی نوستالژیک ظاهری متفاوت به فضا می دهند. از این رو داشتن آیتم های کلاسیک همواره مفید خواهد بود حتی اگر ترند نباشد.

آباژورهای رومیزی کلاهکی

آباژورهای رومیزی نیز جزو مواردی هستند که هرگز از مد نمی افتند و به راحتی با هر سبکی در دکوراسیون داخلی خانه هماهنگ می شوند. شما به راحتی می توانید این آباژورها را از نشیمن به اتاق و از اتاق به کنج دیگر خانه منتقل کنید.

سینی ها در ابعاد و متریال های متفاوت

سینی ها در دکوراسیون داخلی خانه هم مفید و هم تزئینی هستند. می توانید آن ها را روی میز جلومبلی، کنسول یا میز ناهارخوری قرار دهید. سینی ها با این همه رنگ، شکل و مقدار برای انتخاب، هرگز غیر قابل استفاده نمی شوند.

یکی از وسایل همواره مد در دکور منزل اقلام حصیری است. از آنجا که حصیرها دست سازه های انسانی هستند همواره کلاسیک و مجذوب نماینده هستند و با تم طبیعی خود گرمای خاصی را به منزل شما می بخشند.

میزهای قهوه خوری(عسلی)

میزهای عسلی در دکوراسیون داخلی خانه نقشی چندجانبه ایفا می نمایند. این میزها می توانند برای مهمان یا برای کار موقت و قرارگیری لپتاپ استفاده شوند. در واقع هر جا احتیاج به سطح کوچکی دارید می توانید از آن ها بهره ببرید. اگر یک مدل میز عسلی ساده را انتخاب کنید می توانید در بخش های مختلف خانه تا سال ها از آن ها بهره ببرید. برای اینکه چیدمان زیبایی را در منزل خود تجربه کنید به مطلب گلدان های رنگی زیبا در منزل خود بسازید سر بزنید.

جایگاه ها

هر خانه ای همواره تعدادی جایگاه احتیاج دارد. این جایگاه ها می توانند در بین مبلمان نشیمن قرار بگیرند یا در کنار میز غذاخوری یا در هنگام تماشای برف زمستان در کنار پنجره. این جایگاه ها قابلیت هماهنگ شدن با هر دکوراسیونی را دارند و علاوه بر کاربردی بودن زیبایی خاصی را به فضای منزل شما می بخشند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب روشی ساده و مقرون به صرفه برای تزیین آشپزخانهرا بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 9 شهریور 1401 بروزرسانی: 9 شهریور 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10724

به "6 آیتم ضروری که همواره در دکور منزل مد هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 آیتم ضروری که همواره در دکور منزل مد هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید