3 تا از برترین رستوران های اردبیل را بشناسید

به گزارش مجله هاستفا، در این مقاله از معرفی رستوران های شهر های ایران تصمیم گرفتیم 3 تا از برترین رستوران های اردبیل شهری که آش دوغش بسیار معروف و محبوب است را به شما معرفی کنیم پس در ادامه با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید.

3 تا از برترین رستوران های اردبیل را بشناسید

بدون شک شکم گردی در سفر و تست غذاهای محلی هر شهر لذت خاصی دارد که شهر اردبیل یکی از این شهرهاست که حتما باید کباب های آن را امتحان کرد تنها در اردبیل است که میتوان طعم کباب واقعی را چشید . شهر اردبیل معروف به شهر چلوکبابی ها است و هنوز که هنوز است نان داغ ، کباب داغ هواداران زیادی در اینجا دارد چون عجله ای برای بازشدن فست فودی ها یکی بعد از دیگری هنوز نیست. در این مقاله برای شمای که به اردبیل سفر نموده اید و در پی برترین رستوران های اردبیل هستید چندین پیشنهاد داریم که هم از نظر قیمت و مکان مناسب هستند

کبابی حاج قربان

محال است از کسی آدرس رستوران های خوب اردبیل را بپرسید و درباره حاج قربان چیزی نگوید. حاج قربان یکی از معروف ترین ها و قدیمی های این صنف است که با شیک و پیک کردن رستورانش در سال های اخیر یک سرو گردن در پذیرایی از آنهای دیگر بالاتر است. در حاج قربان، کباب کوبیده حرف اول را می زند. در اینجا کباب کوبیده مخصوص شامل سه سیخ است که با گوجه و فلفل کبابی و نان تازه ای که در همانجا پخته می گردد ، در کاسه های گل سرخ برایتان آورده می گردد. رسمی بسیار پسندیده نیز در حاج قربان حکمفرماست و آن اینکه بعد از غذا برایتان چای می آوردند.

آدرس: اردبیل خیابان سعدی، چهارراه باغمیشه، نرسیده به پل سعدی

رستوران ضیافت

یکی از غذاهای سنتی اردبیل پیچاق قیمه است. خورشتی شبیه قیمه که در آن خلال بادام و تخم مرغ می ریزند. در اردبیل کجا این غذا را بخورید؟ یکی از رستوران هایی که پیچاق قیمه های خوش طعمی دارد، رستوران ضیافت است. در ضیافت علاوه بر غذاهای سنتی اردبیل مثل پیچاق قیمه و چیغرتما که خوراک مرغ است، انواع و اقسام خورشت ها و کباب ها مثل شیشلیک و کباب بناب نیز سرو می گردد و تعریف بنابش را زیاد می نمایند.

آدرس: اردبیل، خیابان امام، جنب سینما انقلاب، پلاک 1/7219

رستوران گل سرخ

گل سرخ کمی گران تر از رستوران های دیگر است، اما کبابی فراموش نشدنی سرو می نماید. برترین گزینه در رستوران گل سرخ، کباب دنده است که به ترکی قابرقا خوانده می گردد.

آدرس : اردبیل، خیابان عطائی، نرسیده به میدان جانبازان

کبابی حاج ملک

در حاج ملک رسم جالبی برقرار است و آن اینکه شما در این کبابی خودتان گوشت تازه را سفارش می دهید و کباب شده اش را تحویل می گیرید. یعنی اینکه وارد رستوران حاج قربان می شوید، حاج ملک قیمت هر کیلو گوشت را روی دیوار زده است از راسته گوسفندی تا دل و جگر و جوجه و براساس نرخ مصوب قیمت گوشت و مرغ. یک کیلو یا هرچقدر که بخواهید سفارش می دهید و برایتان سریع کباب می گردد. فیله گوسفندی اینجا بسیار معروف است.

آدرس: اردبیل،خیابان ساحلی، اول خیابان پیرمادر

منبع: تاپ تراول
انتشار: 18 شهریور 1401 بروزرسانی: 18 شهریور 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10784

به "3 تا از برترین رستوران های اردبیل را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 تا از برترین رستوران های اردبیل را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید