15 واحد صنعتی تعطیل در ایلام فعال می گردد

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/ایلام رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: طرح فعالسازی واحدهای تولیدی در سال جاری مانند سال گذشته با جدیت و اهتمام بیشتر عملیاتی خواهد شد و در این راستا فعال سازی بیش از 15 واحد صنعتی تعطیل هدفگذاری شده است.

15 واحد صنعتی تعطیل در ایلام فعال می گردد

یاراله نصیری در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: تحقق شعار جهش فراوری به وسیله فعال سازی واحد های تعطیل، افزایش ظرفیت فراوری، تکمیل طرح های در دست اجرا، فعال سازی معادن تعطیل و توسعه صنایع معدنی امکان پذیر است و در مجموع هفت محور به عنوان محور حرکت صنعت، معدن و تجارت به صورت سراسری برای تحقق شعار سال مشخص شده که بر اساس این برنامه ها وظایف استان ها مشخص و الزامات آن ها به درستی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری به عنوان تخصصی ترین کارگروه می تواند نقش مهمی در اجرای برنامه های جهش فراوری داشته باشد، ادامه داد: شناسایی عوامل موثر در تعطیلی واحد های صنعتی و همچنین صنایع فعال با ظرفیت پایین و ارائه راه حل های لازم برای افزایش فراوری این واحدها، منجر به جهش فراوری، ایجاد اشتغال و رونق مالی گردد.

نصیری ادامه داد: طرح فعالسازی واحد های فراوریی در سال جاری مانند سال گذشته با جدیت و اهتمام بیشتر عملیاتی خواهد شد و در این راستا فعال سازی بیش از 15 واحد صنعتی تعطیل هدفگذاری شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به هدف گذاری انجام شده در حوزه معادن و صنایع معدنی گفت: احیا و فعال سازی معادن غیبرطرفال، صدور پروانه بهره برداری معادن برای 5 واحد جدید، اکتشاف و پتاسیل یابی مقدماتی کل استان در قالب پروژه پیجویی و اکتشاف مواد معدنی از جمله اهداف سازمان در سالجاری است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3987

به "15 واحد صنعتی تعطیل در ایلام فعال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 واحد صنعتی تعطیل در ایلام فعال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید