10 راستا داستانی که در فیلم های مارول تغییر کردند

به گزارش مجله هاستفا، دنیای سینمایی مارول به خاطر توانایی در برنامه ریزی پیش از موعد، مشهور است. با این حال، داستان هایی وجود داشته که ممکن است به دلیل پروژه ای به صرفه تر رها شده باشند.

10 راستا داستانی که در فیلم های مارول تغییر کردند

جهان سینمایی مارول پتانسیل ایستادن در کنار فرانچایز جیمز باند را دارد. گرچه MCU دارای سابقه بسیار طولانی نیست، اما پیشینه ای در این زمینه دارد که بازی در فیلم هایش مزیت بالایی در رزومه کاری یک بازیگر ایجاد می کند.

  • حق استفاده از شخصیت های جسیکا جونز و پانیشر دوباره به مارول استودیوز بازگشت
  • چرا فالکون برای نقش کاپیتان آمریکا مناسب است؟
  • 6 سریال مارول که در سال 2021 پخش خواهند شد

یکی از چیزهایی که مارول به دلیل آن شناخته شده است، برنامه ریزی برای آینده و داشتن داستان های بزرگ و گسترده است، اما همیشه این طور نیست. برخی اوقات برای اینکه داستانی به سرعت حذف شود، MCU یک داستان خیلی جالب دیگر ارائه می دهد. با این اوصاف، آن ها هنوز زمان برای اصلاح دارند.

10. کپی های فیلم مرد آهنی (Iron Man)

در طول صحنه همایش در فیلم مرد آهنی 2، تونی استارک از تصاویر ضبط شده ویدئویی افراد، برای بازسازی ساخت زره های مرد آهنی استفاده می کند که نتیجه فاجعه باری به همراه داشت.

هواداران ترجیح می دهند زیاد درباره این صحنه از فیلم صحبت نکنند، اما احساس می شود که مارول واقعا در حال حقه زدن بود. در این کمیک ها، چندین نفر برای شکست دادن مرد آهنی اقدام به ساخت زره پوشان کرده اند که شرورانی مانند مرد تیتانیومی، کریمزن داینامو و آیرون مانگرو اغلب به ذهن هواداران می رسند. در این صحنه به طور بالقوه شخصیت هایی از این دست می توانستند قرار گیرند اما آن ها هرگز وارد MCU نشدند.

9. به چالش کشیدن آن ها دادگاه مرگ است

با نگاهی به عقب تانوس با حماسه ابدیت تبدیل به نماد فرهنگ پاپ شده است، اما در سال 2012، حضور او در اولین فیلم انتقام جویان باعث کنجکاوی افرادی شد که با کمیک آشنا نیستند.

در صحنه پس از تیتراژ، هم دست تانوس، The Other به او درباره انتقام جویان هشدار می دهد و بیان می کند که به چالش کشیدن آن ها دادگاه مرگ است. این حرف به انگیزه تانوس برای حمایت از شخصیت پردازی مرگ در کمیک ها اشاره دارد، به همین دلیل او نیمی از جهان را از بین برد. با این حال، انگیزه نهایی تانوس در جنگ بی نهایت و انتها بازی این نبود، چرا که انگیزه های او ایجاد تعادل در جهان بود.

8. تونی استارک زره های خود را نابود می کند

با وجود استقبال نسبتا متفاوت هواداران هنگام اکران مرد آهنی 3، اختلاف نظرات درباره این قسمت با گذشت زمان بیشتر شد. با این اوصاف، این فیلم تحول بالقوه جالبی را برای تونی استارک به وجود آورد که طی حضور بعدی او، کاملا کنار گذاشته شد.

در این فیلم، تونی برای شکست دادن شرور آلدریچ کیلیان از تعداد زیادی زره توخالی مرد آهنی که خودش توسعه داده بود، استفاده می کند اما در نهایت آن ها را نابود می کند تا ثابت کند که چقدر عاشق پپر است. اما در فیلم انتقام جویان: عصر الترون، او دوباره به زره خود بازگشت و پس از مردآهنی 3 چیزی ساخته نشد.

7 بی تمایلی هالک

هالک پس از شکست در مقابل تانوس در صحنه تکان دهنده شروعین انتقام جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) از کمک به قهرمانان دیگر در درگیری با تانوس امتناع کرد؛ تی وقتی بروس بنر برای کمک به او التماس می کند. این یک حرکت بسیار جالب بود، حرکتی که باید بررسی می گشد. هالک باهوش سرگرمی در انتقام جویان: انتها بازی (Avengers: Endgame) بود، اما تغییر شخصیت بروس بنر کاملا حس می شد.

این فیلم سه ساعت طول کشید بنابراین طولانی تر شدن آن مسلما احمقانه بود، اما اگر در جنگ ابدیت هالک انتها بهتری داشت بسیار جالب تر می شد.

6. گرگ سفید

بلک پنتر (پلنگ سیاه) فیلمی باورنکردنی بود که موقعیتی جدید هم برای باکی بارنز ایجاد کرد. در صحنه پس از تیتراژ، باکی بارنز با بازی سباستین استن در واکاندا بیدار می شود و شوری (Shuri) از او استقبال می کند. در جنگ ابدیت باکی، مونیکر، گرگ سفید را که شخصیتی کاملا غیروابسته در کمیک است، به کار گرفت و با انتقام جویان برای مبارزه با فرقه سیاه همکاری کرد. با این حال، به نظر می رسد در سریال فالکون و سرباز زمستان او به شخصیت اصلی خود بازگشته است.

5. شش خبیث

از زمان پوشیدن لباس مرد عنکبوتی توسط اندرو گارفیلد، سونی در تلاش است ساخت فیلمی از شش خبیث را شروع کند. بنابراین تعجب آور نیست که این فیلم در MCU جلب توجه کند. در صحنه پس از تیتراژ فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming)، یکی از همکاران قدیمی والچر، مک گارگان او را در زندان ملاقات می کند.

هواداران کتاب های کمیک ممکن است گارگان را بشناسند، زیرا او شرور معروف به اسکورپیون (عقرب) است. فیوچر اسکورپیون (The future Scorpion) اشاره می کند که برخی از دوستانش دوست دارند بدانند که مرد عنکبوتی کیست تا بتوانند او را بکشند، کاملا واضح است که منظور شش خبیث است که هرگز در MCU ظاهر نشده اند.

4. بولسای (Bullseye)

اگرچه فرصت های از دست رفته بسکمک در صفحه جادویی وجود دارد، اما سریال های نتفلیکس در MCU به خودی خود یک فرصت از دست رفته هستند. تمام سریال ها به جز مشت آهنی (Iron Fist) و مدافعان (The Defenders) نظرات زیادی مبنی بر این که نتفلیکس همه آن ها را لغو کند، دریافت کردند. بزرگترین فاجعه این پاکسازی، بی باک (Daredevil) بود، که به دلیل لغو سریال توجه بسیار کمی در چهارمین فصل دریافت کرد. در انتها فصل سوم، بن پویندکستر، که توسط کینگ پین فلج شده بود، تحت یک جراحی تجربی ستون فقرات قرار می گیرد، که منجر به ستیزه جویی این شخصیت به بولسای می شود.

3. توافق نامه سوکوویا

در حالی که هنوز زمان لازم برای برگرداندن توافقنامه سوکوویا وجود دارد، اما به نظر می رسد که تأثیر این توافق نامه خیلی زود پس از شروع کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) از بین رفته است.

توافق نامه سوکوویا که پس از نابودی سوکوویا در فیلم عصر اولتران (Age of Ultron) نوشته شد، کم و بیش در راستای محدود کردن فعالیت ابرقهرمانان بود. این یک نقطه شروع خوب برای نبرد بین کاپیتان آمریکا و مردآهنی بود، اما این توافق نامه به جز جنگ داخلی تأثیر بسیار کمی دارد. اگرچه توافق نامه سوکوویا از زمان جنگ داخلی تا به امروز نقش زیادی در MCU نداشته است، اما همیشه می تواند برشود.

2. سفر ثور پس از عصر اولتران

یکی از غیرمحبوب ترین صحنه های MCU تغییر جهت روایت ثور در عصر اولتران بود. ثور همراه با اریک سلویگ به یک استخر عجیب و غریب سفر می کند. او در فکر سنگ های ابدیت بود، در این صحنه هم زمان با دور شدن از محیط، صحنه محو می شود.

در اواخر فیلم، ثور با هدف تحقیق درباره سنگ های ابدیت به فضا می رود. گرچه سنگ های ابدیت نقش زیادی در MCU داشتند، اما جست وجوی ثور برای یافتن آن ها بیشتر موکول به فیلم ثور: رگنراک (Thor: Ragnarok) شد، که به نظر بهترین تصمیم بود.

1. فرمانده (Leader)

زمانی که MCU تازه کار خود را شروع کرده بود، هالک شگفت انگیز یکی از برجسته ترین داستان ها را ایجاد کرد که متأسفانه کنار گذاشته شد. در طول فیلم، بروس بنر با فردی مرموز به نام آقای آبی (Mr. Blue) ارتباط برقرار کرد که معلوم شد او دکتر ساموئل استرنس است.

در حالی که ابومینیشن آزمایشگاه او را از بین می برد، مقداری از خون هالک بر روی زخم سر استرنس آسیب دیده می ریزد و در نتیجه جمجمه او منبسط می شود. بدیهی است که این یک تیزر تبلیغاتی برای فرمانده بود، اما استرنس هرگز به MCU بازنگشت.

منبع: Screenrant

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7078

به "10 راستا داستانی که در فیلم های مارول تغییر کردند" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 راستا داستانی که در فیلم های مارول تغییر کردند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 راستا داستانی که در فیلم های مارول تغییر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید