معرفی چند شهربازی دبی؛ تفریحگاه هایی مدرن و پرهیجان برای همه سنین

به گزارش مجله هاستفا، یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر، هیجان و بازی و بخش دیگر آن، خرید است. گردشگر ها و مسافران برای یک سفر چندروزه، تمام منطقه ها تماشای یک شهر را مدنظر قرار می دهند و برای کشف یک دنیای نو آماده می شوند. از برترین رستوران ها و منطقه ها مختلف تماشا می نمایند و به سراغ سایر مکان های سرگرمیی می روند. سفر به دبی هم از آن دست سفرهای خارجی است که در میان ایرانی ها به محبوبیت بالایی رسیده است. گردش، خرید و تماشای تماشای های این شهر، تجربه نوی است که در زمانی کوتاه به آن می رسیم. سرگرمی و هیجان در شهربازی های دبی هم از آن دست خوش گذرانی هایی است که سال ها در ذهنتان باقی می ماند. در این مقاله مجله خبرنگاران با چند شهربازی دبی که حسابی معروف و مدرن است، آشنا می شویم.

معرفی چند شهربازی دبی؛ تفریحگاه هایی مدرن و پرهیجان برای همه سنین
  • تور دبی
  • هتل دبی
  • بلیط دبی

لذت گردش در برترین شهربازی های دبی و مراکز تفریحی آن

دبی شهر بزرگی است، پر از تماشای هایی که به واسطه جذب جهانگرد ساخته شده اند. باتوجه به هوای بسیار گرم این شهر، در فصل های پاییز یا زمستان، مقصد گردشگری بسیاری از ایرانیان است. برای تماشا جاذبه های تفریحی دبی، کفش هایتان را به پا کنید و با ما برای سفر آماده شوید. یکی از معروف ترین مکانهای تفریحی دبی، شهربازی های این شهر است و رفتن به آن ها از تفریحات جهانگرد ها به حساب می آیند. برخی از شهربازی ها و مکان های تفریحی دبی مخصوص بچه ها و برخی دیگر مناسب همه سنین است.

1- شهربازی IMG در صدر مراکز تفریحی دبی IMG Worlds of Adventur

اگر از گرمای همیشگی این شهر فرار کنیم و بخواهیم از جاذبه های دبی بنویسیم، می توانیم از یک شهربازی سرپوشیده آغاز کنیم. در این شهربازی، علاوه بر بچه ها و نوجوانان، بزرگسالان هم از جهانی بیرون خداحافظی نموده و وارد جهانی پر از هیجان داستان های مارول می شوند. IMG یک مرکز تفریحی است که در آن بازی هایی مثل ترن هوایی و وسایل تفریحی هیجان انگیز وجود دارد.

فکرش را بکنید، با ترن هوایی چرخان، به جهانی مرد عنکبوتی می روید و از دکتر اک انتقام می گیرید. با شخصیت های کارتون نتورک، قرمان های مارول و نسل منقرض شده دایناسورها یک روز هیجان انگیز را سپری می کنید.

این مجموعه، 140 هزار مترمربع است و روزانه می تواند 20 هزار نفر را در دل خود جای دهد. اگر قصد تماشا این شهربازی را دارید در تمام سال باز است و شما را به جهانی بازی و تماشا شخصیت های دلخواهتان خواهد برد.

قیمت بلیط شهربازی

قیمت بلیط این شهربازی برای هر یک نفر بزرگسال 300 درهم است که معادل 1 میلیون می گردد.

قیمت بلیط کودک زیر 120 سانتی متر 250 درهم یعنی 840 هزار تومان است.

و کودک زیر 3 سال و زیر 90 سانتی متر هم رایگان از این امکانات استفاده خواهند کرد.

واحد پول امارات متحده عربی (که دبی از شهرهای معروفش است)، درهم و قیمت هایی که در این مقاله آمده، مربوط به پاییز 98 است.

این شهربازی در روزهای یک شنبه تا چهارشنبه از ساعت 11 صبح تا 9 شب و پنج شنبه، آدینه و شنبه از 11 تا 10 شب باز است.

امکانات جانبی IMG

  • پارکینگ رایگان
  • صندوق امانت (با توجه به اندازه وسایل، هزینه آن تغییر می نماید)
  • دستگاه های خودپرداز
  • مرکز یاری های اولیه و خدمت رسانی به بازدید نمایندگان آن.

2- موشن گیت و لذت انیمیشن در جاذبه های دبی Motion gate

در این قسمت به یکی از مکان های دبی می رسیم که با والت دیزنی معروف برابری می نماید. برای اینکه به جهانی انیمیشن بروید و با پشت صحنه آن ها آشنا شوید، انتخابی بهتر از این پارک موجود نیست. استودیوهای فیلم سازی دریم ورکس (Dream works) و لاینز گیت (Lions gate) و کلمبیا پیکچرز (Columbia pictures) برای ساختن یک جهانی پر از شوق و تفریح در موشن گیت مستقر شده اند.

اگر هوادار پر و پا قرص جهانی فیلم هستید، برای تماشا موشن گیت و جاذبه های آن در شهر دبی، کفش های چارلی چاپلین را بپوشید و قدم به جهانی هیجان انگیز فیلم ها بگذارید.

در این پارک می توانید بازی های جالبی انجام بدهید، برای مثال با ارواح برای شهر نیویورک به جنگ بروید و سقوط زامبی ها و سوسیس های گوشتی را از آسمان بالای سرتان نگاه کنید. به جهانی جادویی اسمورف ها بروید و با کلاه های سفید آن ها، عکس بگیرید. خلاصه اگر می خواهید بازیگر شوید، به موشن گیت بروید و با شخصیت های محبوبی مثل: پاندای کنگفوکار، شرک و ماداگاسکار فیلم بازی کنید.

قیمت بلیط موشن گیت

قیمت بلیط در این پارک هیجان انگیز، به ازای هر نفر 63 دلار معادل 750 هزار تومان است.

این پار همه روزه در ساعت 11 صبح باز می گردد و ساعت مشخصی برای بسته شدن ندارد.

3- پارک بالیوود و قهرمان های هندی در برترین شهربازی های دبی Bollywood park

از جهانی انیمیشن و فیلم های هالیوودی که فاصله بگیریم، به جهانی رنگ ورقص و شادی بالیوود وارد می شویم. برترین شهربازی های دبی ، به همه جا سرک کشیده اند و جاذبه تفریحی ایجاد نموده اند. این پارک هیجان انگیز تصمیم گرفته است تا فرهنگ هند را به دیگران نشان بدهد. پارک بالیوود 5 رستوران هندی و 16 وسیله بازی و سینمایی متفاوت دارد.

وسیله های این پارک شما را به دیدار ابر قهرمان هایی مثل کریش و مبارزه با جبار سیگ می برد. در قسمت غذاها می توانید از طعم نیشکر تازه و آب نارگیل لذت ببرید، در پنج منطقه از پارک می توانید با موزیک های مختلف برقصید و در پارک تئاتر تاج محل یک نمایش عاشقانه ببینید. در بالیوود پارک می توانید در یکی از برترین شهربازی های دبی لذت ببرید و در سالن راک آن از موزیک رایگان لذت ببرید و برقصید.

قیمت بلیط بالیوود پارک

  • قیمت بلیط برای بزرگسالان 285 درهم (955 هزار تومان) و برای بچه ها 3 تا 11 سال 250 درهم (838 هزار تومان) است.
  • این پارک از ظهر تا 20 شب باز است و سالن راک آن از 14 تا 2 صبح باز است.
  • بلیط های سالن تاج محل به طور جدا فروخته می گردد.

4- لگولند و هیجان بازی در مکان های تفریحی دبی Lego land

دیگر شهر بازی دبی لگولند است. لگولند سرزمین سرسره های هیجان انگیز، چرخ وفلک های بزرگ و تاب های مجذوب نماینده است. اگر فرزندی تا سن 12 سال دارید از لذت جهانی لگوها همراه فرزندتان لذت ببرید. این پارک بزرگ 20 جاذبه با تم لگو و بازی هایی مثل استخر موج و سافاری دارد. می توانید باقایق لگویی به رودخانه خروشان بروید و طعم قایقرانی را تجربه کنید. در این پارک بیش از شصت میلیون تکه لگو و پانزده هزار مدل لگو موجود است.

این پارک برای روزهای گرم دبی و آفتاب شدید آن، راه حلی در نظر گرفته و آن را سرپوشیده می نماید تا ازشدت گرما، کم گردد.

این پارک از برترین شهربازی های دبی است و شامل چند قسمت می گردد:

  • کارخانه
  • شهر لگو یکی از برترین مکانهای تفریحی دبی
  • قلمرو پادشاهی، نبردی هیجان انگیز
  • محوطه تخیل
  • حضور در فضای ماجراجویانه

قیمت بلیط لگولند

  • قیمت بلیط برای بزرگسالان 295 درهم (990 هزار تومان) و برای بچه ها سه تا 11 سال و افراد بالای شصت سال 250 درهم (840 هزار تومان) است.

5- پارک آبی آکواونچر یا پارک آبی آتلانتیس دبیAqua venture

پس از سر زدن به جاهای تماشای دبی، دیگر وقتش است که به سرزمین آب ها و تفریحات آبی برویم. یکی از برترین مکان های تفریحی دبی آکواونچر است. بازی با آب هر آدمی را در هر سنی هم که باشد، سر ذوق می آورد. در این پارک استخرهای بزرگ با سرسره های غول پیکر ترکیب شده اند و شما را به جهانی بازی با موج های خروشان دعوت می نمایند. وسایل مهیج این پارک شامل نبرد با کوسه، خلیج دلفین و پارک بچه ها است.

قسمت های اصلی پارک آبی آکواونچر:

  • سرزمین دلفین ها وشیرهای دریایی
  • وسایل گوناگون بازی
  • آکواریوم
  • غواصی

این پارک برای بچه ها و بزرگسالان در نظر گرفته شده است؛ علاوه بر بازی های مهیج رستوران های بزرگ دارد و یکی از مهم ترین جاذبه های دبی به حساب می آید.

قیمت بلیط در پارک آبی آکواونچر

در این قسمت هر بازی یک هزینه جداگانه دارد و شما باید آن را پرداخت کنید. در ادامه قیمت برخی از بازی های یکی از برترین شهربازی های دبی را آورده ایم.

  • سافاری کوسه: 268 هزار تومان
  • سرسره های آبی: 260 هزار تومان
  • غواصی: 199 هزار تومان
  • آکواریوم: 85هزار تومان

6- گلوبایل ویلیج و تصویر جهان در مراکز تفریحی دبی Global village

به جهان کوچک دبی می رسیم. این شهربازی دبی از برترین جاذبه های این شهر است و برای معرفی نمادهای گوناگونی از کشورهای مختلف به وجود آمده است. این پارک بزرگ در سال های اولیه خود به صورت نمایشگاه برگزار می شد و در نهایت برای این که به یک مکان دائمی تبدیل گردد، به بیرون از شهر دبی منتقل شد.

این مکان تفریحی از تفریح ها، سنت ها و مراسم و جشن های متفاوت تشکیل شده و 32 کشور جهان در آن به نمایش گذاشته شده اند که شامل: هیروگیلف مصر، معابد مختلف تایلند، کاشی کاری و معماری ایران و برج ایفل می گردد.

این پارک فصلی است و از اوایل نوامبر تا 8 آوریل باز است (11 آبان تا 9 فروردین) .

گلوبال ویلیج با 50 وسیله بازی سرگرم نماینده، 36 غرفه تفریحی و 26 رستوران مختلف در کنار صنایع دستی هر کشور برای تفریح خانوادگی و محبت آمیز در فهرست برترین شهربازی های دبی قرار گرفته است.

  • این شهربازی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 تا 11:30 شب باز است.
  • در روزهای 5 شنبه، آدینه و روزهای تعطیل از ساعت 4 بعداز ظهر تا 1 بامداد باز است.

قیمت بلیط گلوبال ویلیج

هزینه بلیط این پارک معادل 15 درهم (50 هزار تومان) است.

7- واندرلند امارات ترکیب بازی و تفریح در برترین شهربازی های دبی Wonderland

این پارک، جهانی بازی های آبی و دیگر شهربازی دبی است. در این پارک اسباب بازی، سینمای 6 بعدی، مراکز بازی های ویدیویی و بعلاوه رستوران و فست فود است. در این شهربازی می توانید در کنار فرزندتان برترین بازی هارا انجام داده و نگران هیچ چیز نباشید.

  • ساعت کاری این پارک از 10 صبح تا 12 شب برای سرزمین عجایب و از ساعت 10 صبح تا 8 شب، برای پارک آبی است.

قیمت بلیط واندرلند امارات

قیمت بلیط در این پارک 125 درهم (420 هزار تومان) و چهارشنبه ها مخصوص بانوان است.

8- اسکی دوبی / Ski Dubai

از آفتاب عبور کنید و به سرزمین یخ ها بروید. این پارک سرپوشیده شما را از گرما به سرزمین اسکی برده و می توانید بزرگترین و هیجان انگیزترین اسکی جهان را در هر فصلی تجربه کنید. این پارک شامل بازی هایی مانند اسکی، اسنوبرد، زیپ لاینینگ وtoboganning می گردد. ضمناً در این پارک می توانید با پنگوئن ها بازی کنید و از یکی از برترین شهربازی های دبی لذت ببرید. این پارک از برف واقعی در تمام طول سال پوشانده شده است.

این پارک 5 زمین اسکی با ارتفاعات و شیب متفاوت دارد که طولانی ترین آن 400متر است و بیش از 60متر ارتفاع دارد.

  • هتل جمیرا دبی
  • هتل گرند حیات دبی
  • هتل ارکید دبی

امکانات پارک:

  • مربیان حرفه ای
  • لوازم و تجهیزات اسکی
  • سیستم فروش بلیط اتوماتیک
  • فروشگاه تخصصی Snow Pro
  • کافی شاپ St Mortz و Avalanche است.

9- آکواریوم آبی/ Aquaventure Waterpark

به جهانی زیر آب سفرکنید و زندگی را با نگاه دیگری ببینید. آکواریوم آبی یکی از این مراکز تفریحی دبی است که می توانید در کنار دلفین ها، کوسه ماهی های دیگر از سفر به اعماق اقیانوس لذت ببرید و به کوسه ها غذا بدهید.

این آکواریوم 11 متر ارتفاع دارد و حجمش 12 میلیون متر مکعب است. در این آکواریوم بیش از 33 هزار گونه جانوری از 200 نوع مختلف در آن زندگی می نمایند. اگر مدرک غواصی بین المللی دارد، این فرصت را از دست ندهید و برای سفر به این آکواریوم آماده شوید و در آن شنا کنید.

10- سیاره جادویی در 10 مورد از برترین شهربازی های دبی Magic planet

سیاره جادویی، یکی از برترین شهربازی های دبی و سرپوشیده است. در آن انواع و اقسام بازی های کامپیوتری وجود دارد و هر سنی از بودن در آن لذت می برد. این مجموعه شامل کافه و رستوران های متعدد است. به جهانی جادویی بازی ها بروید و از آن لذت ببرید.

اگر برای سفر به دبی برنامه ریزی نموده اید

اگر قرار است به دبی بروید. 10 مکان جنجالی و هیجان انگیز برای سفر شما در مقاله بالا آمده است و احتیاج به برنامه ریزی شما دارد. پس در قدم اول می توانید با مکان های تفریحی دبی آشنا شوید. همه چیز بستگی به سفر و سلیقه شما دارد. از خاطره های سفرتان، برای ما هم بنویسید.

منبع: علی بابا
انتشار: 26 مهر 1403 بروزرسانی: 26 مهر 1403 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 13201

به "معرفی چند شهربازی دبی؛ تفریحگاه هایی مدرن و پرهیجان برای همه سنین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی چند شهربازی دبی؛ تفریحگاه هایی مدرن و پرهیجان برای همه سنین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید