یزد برای استقبال از گردشگران نوروزی آماده می گردد

به گزارش مجله هاستفا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد گفت: برنامه های مختلف و تبلیغات گسترده ای برای حضور گردشگران در استان در نظر گرفته ایم.

یزد برای استقبال از گردشگران نوروزی آماده می گردد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، سید مصطفی فاطمی در جلسه ستاد خدمات سفر استان گفت: با توجه به این که در آستانه نوروز زمان کافی برای شناسایی و برطرف مسائل برای استقبال از گردشگران نداریم، هم زمان با هفته گردشگری هماهنگی های لازم را برای نوروز 99 انجام دادیم.

او برنامه ریزی برای جذب گردشگر به ویژه گردشگران داخلی را از برنامه های اداره کل استان بیان کرد.

محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد نیز گفت: انجام وظایف به شکل دقیق توسط دستگاه های اجرایی در کنار فعالیت های بخش خصوصی و در چارچوب مقررات، می تواند در جذب گردشگران مؤثر باشد.

او ادامه داد: اگر هر دستگاهی وظایف خود را به درستی در بخش های مختلف انجام دهد، نقش مهم و مؤثری در رونق این صنعت و ارائه خدمات به مسافران دارد.

صادقیان با تأکید بر اهمیت رسیدگی به سرویس های بهداشتی اظهار کرد: ورودی شهرها در جذب گردشگران نقش مهمی دارد، از شهرداری ها تقاضا می گردد در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.

سید محمد رستگاری فرماندار یزد در ادامه توضیح داد: مبادی ورودی و خروجی و مسیرهایی که شاهد حضور و تردد بیشتر گردشگران هستیم باید شناسایی و ساماندهی گردد.

ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد برای هماهنگی و برنامه ریزی حضور گردشگران در نوروز 1399 شش ماه زودتر تشکیل جلسه داد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 575

به "یزد برای استقبال از گردشگران نوروزی آماده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزد برای استقبال از گردشگران نوروزی آماده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید