گران شدن هتل ها و آنالیز خسارت قطع اینترنت

به گزارش مجله هاستفا، بعضی هتلداران نسبت به تحمل خسارت ناشی از قطع اینترنت در یک هفته گذشته معترض شده اند. رییس جامعه هتلداران ایران می گوید: در حال آنالیز میزان خسارت واردشده به صنعت هتلداری کشور و جبران آن از مبادی رسمی هستیم.

گران شدن هتل ها و آنالیز خسارت قطع اینترنت

جمشید حمزه اشاره نمود که آنالیز و برآورد میزان خسارت مالی وارده شده از قطعی اینترنت در یک هفته گذشته، در حال اجرا است و در ادامه اظهار کرد: پی گیریم در صورت امکان از منابع و راه های رسمی خسارت وارد شده به صنعت هتلداری را جبران کنیم.

او یادآور شد: هتل در شرایط مالی حاضر کالایی گران در ایران محسوب می گردد که در دسترس طیف گسترده ای از مردم نیز قرار ندارد. پی گیریم به وسیله مجلس با تصویب طرح هایی همچون معافیت صددرصدی مالیات بر ارزش افزوده، قدرت خرید این کالا را در بین مردم افزایش دهیم.

رییس جامعه هتلداران اظهار کرد: این طرح هم اکنون روی میز کمیسیون مالی مجلس است که با توجه به شرایط پیش آمده در کشور معطل مانده است و ما امیدواریم با تصویب این طرح، نرخ هتل ها مقرون به صرفه تر گردد.

او همچین درباره نرخ جدید هتل ها که مهرماه هر سال با نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشخص می گردد، گفت: میانگین افزایش نرخ هتل ها برای یک سال آینده 15 درصد مشخص شده است. این درصد که بسته به میزان مسافرپذیری و استاندارد هتل در هر استان متغیر است، از مهرماه سال جاری اجرا شده که تا مهرماه سال 1399 معتبر است و قرار نیست برای تعطیلات نوروز همزمان با شروع سال جدید نرخ های دیگری اعلام گردد یا افزایشی صورت گیرد.

حمزه زاده تأکید کرد: این افزایش نرخ پیش از اصلاح نرخ بنزین و یا قطع شدن اینترنت مشخص شده بود و ارتباطی به این مسائل ندارد. هتل ها طبق روال مرسوم در مهرماه هر سال این نرخ را با نظر کارشناسان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با توجه به شاخص تورم مشخص می نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: دنیای سفر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1709

به "گران شدن هتل ها و آنالیز خسارت قطع اینترنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران شدن هتل ها و آنالیز خسارت قطع اینترنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید