گوشی ردمی نوت 10 به زودی با پردازنده Dimensity 820 راهی بازار می گردد

به گزارش مجله هاستفا، اینطور که به نظر می رسد، ردمی به زودی از گوشی ردمی نوت 10 با پردازنده Dimensity 820 5G رونمایی می نماید. بدین ترتیب ردمی نوت 10 اولین گوشی از سری ردمی نوت خواهد بود که به اینترنت 5G مجهز می گردد.

گوشی ردمی نوت 10 به زودی با پردازنده Dimensity 820 راهی بازار می گردد

ردمی یکی از محدود شرکت هایی است که هنوز هم گوشی هایی با مشخصات فنی خوب و قیمت مناسب فراوری می نماید. به همین خاطر محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران پیدا نموده. حال به نظر می رسد این شرکت میخواهد گوشی ردمی نوت 10 را با اینترنت 5G راهی بازار کند. البته اینطور که به نظر می رسد، یک محصول دیگر هم در کنار این گوشی با پردازنده Dimensity 720 عرضه می گردد اما فعلا از نام آن بی خبریم.

در حال حاضر ردمی محصولی با نام ردمی 10X 5G در سبد محصولات خود دارد که اتفاقا از پردازنده Dimensity 820 نیز بهره می برد. البته فروش این گوشی محدود به بازار چین است. بنابراین این احتمال وجود دارد که ردمی بخواهد اولین دسته از محصولات مجهز به پردازنده های Dimensity خود را راهی بازار جهانی کند.

  • فروش ردمی K30 اولترا تنها در یک دقیقه به 100.000 واحد رسید

متاسفانه تصویر زیر که نشان دهنده بنچمارک چند گوشی به علاوه ردمی نوت 10 است، کیفیت خوبی ندارد اما به خوبی می توان این گوشی را که در ردیف دوم لیست حضور دارد مشاهده کرد که به پردازنده Dimensity 820 و 8 گیگابایت رم مجهز شده.

در ماه آگوست سال جاری، مدیاتک اظهار داشت محصولات مجهز به پردازنده های Dimensity در فصل سوم سال 2020 راهی بازار جهانی خواهند شد و از آن جایی هم که تنها یک ماه به سرانجام فصل سوم باقی مانده، به نظر می رسد به زودی شاهد معرفی از این دو گوشی خواهیم بود. در رابطه با قیمت این گوشی ها اطلاعی نداریم اما از آن جایی که شرکت سازنده آن ها ردمی است، بنابراین نباید انتظار قیمت بالایی داشته باشیم.

در حال حاضر ردمی نوت 8 پرو یکی از محدود گوشی های این شرکت است که به پردازنده ساخت مدیاتک مجهز شده و توانسته عملکرد بسیار خوبی هم در بازارهای جهانی از خود به نمایش بگذارد. حال باید دید آیا باز هم ردمی می تواند با همکاری مدیاتک، عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد یا خیر.

  • آیفون 11 پرفروش ترین گوشی نیمه اول سال 2020 شد

منبع: GSMArena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4987

به "گوشی ردمی نوت 10 به زودی با پردازنده Dimensity 820 راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی ردمی نوت 10 به زودی با پردازنده Dimensity 820 راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید